تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1399 - 12:12
کد خبر : 3319

آقای وزیر، باروت نم‌کشیده‌ توضیح نمی‌خواهد

آقای وزیر، باروت نم‌کشیده‌ توضیح نمی‌خواهد

وزیر راه گفته برداشت‌های شخصی نادرستی از صحبت‌های اخیر من درباره تاکسی‌های هوایی مطرح شد که در این شرایط اقتصادی مردم هواپیمای شخصی بخرند و از آن استفاده کنند یا اینکه مردم هواپیمای شخصی دارند. توضیحات آقای وزیر نشان می‌دهد که ایشان مطلب را نگرفته‌اند و باز همان صحبت‌های قبلی را تکرار می‌کنند. خیلی‌ها می‌دانند

وزیر راه گفته برداشت‌های شخصی نادرستی از صحبت‌های اخیر من درباره تاکسی‌های هوایی مطرح شد که در این شرایط اقتصادی مردم هواپیمای شخصی بخرند و از آن استفاده کنند یا اینکه مردم هواپیمای شخصی دارند.

توضیحات آقای وزیر نشان می‌دهد که ایشان مطلب را نگرفته‌اند و باز همان صحبت‌های قبلی را تکرار می‌کنند.

هواپیمیا شخصی

خیلی‌ها می‌دانند هواپیمای شخصی چیز جدیدی نیست ولی اینکه یک مسئول جمهوری اسلامی در چمچاره معیشتی مردم از هواپیمای شخصی‌سواری عده‌ای صحبت می‌کند خود به اندازه کافی خشم‌آور است.

در صحبت‌های وزیر، منافع وزارت راه یعنی رفع کاستی‌های حمل‌ونقل هوایی با منافع کسانی پیوند می‌خورد که هواپیمای شخصی دارند نه کسانی که حتی یک بار سوار هواپیما نشده‌اند و حسرت خریدن یک تایر پراید را دارند.

آقای وزیر گرفتاری مردم و نارضایتیشان، خیلی‌ها را به بشکه‌های باروت متحرک تبدیل کرده که منتظر بهانه‌ای برای ابراز خشمند؛ منتها باروتی نم‌کشیده که جرقه‌های غرولند در تاکسی یا ابراز وجود در فضای مجازی عملا موقعیت شما را تهدید نمی‌کند پس شاید نیازی هم به توضیح وجود نداشته باشد.

 

اخبار مرتبط:

فانتزی‌های یک وزیر؛ پرواز «مردم» با مسافرکش بالدار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات