تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 - 11:04
کد خبر : 3619

همدستی‌های ایرانی-اسرائیلی؛ از آلبوم‌ موسیقی تا برنامه‌ریزی برای ترور

همدستی‌های ایرانی-اسرائیلی؛ از آلبوم‌ موسیقی تا برنامه‌ریزی برای ترور

در حالی که بسیاری از نگاه‌ها به چندوچون ارتباطات ایرانی- صهیونیستی برای عملیات ترور شهید فخری‌زاده دوخته شده، چندی پیش یک بازیگر و خواننده اسرائیلی از همکاری برای تهیه آلبوم موسیقی سخن گفته بود.   «لیراز چرخی» بازیگر و خواننده ۴۲ ساله ایرانی-اسرائیلی دو ماه پیش در گفت‌وگو با گاردین گفته دومین آلبوم موسیقی خود

در حالی که بسیاری از نگاه‌ها به چندوچون ارتباطات ایرانی- صهیونیستی برای عملیات ترور شهید فخری‌زاده دوخته شده، چندی پیش یک بازیگر و خواننده اسرائیلی از همکاری برای تهیه آلبوم موسیقی سخن گفته بود.

 

«لیراز چرخی» بازیگر و خواننده ۴۲ ساله ایرانی-اسرائیلی دو ماه پیش در گفت‌وگو با گاردین گفته دومین آلبوم موسیقی خود به نام «زن» را با همکاری افرادی از داخل ایران تهیه و تولید کرده است.

 

چرخی گفته از طریق تلگرام و تامین هزینه از کشورهای انگلیس و ترکیه موفق شده است ترانه‌ و آهنگ‌های آلبوم «زن» را با همراهی و همکاری چند نفر از داخل ایران تولید و این آلبوم را به بازار عرضه کند.

لیراز

چرخی درباره این همکاری و شیوه آن گفته «از نظر فنی کاری بسیار سخت اما از نظر احساسی و عاطفی بسیار سخت‌تر بود. چون فکر می‌کردم کسانی که با من همکاری می‌کنند، ممکن است به خطر بیفتند و دستگیر شوند.»

 

بسیاری از کسانی که در ماه‌های گذشته سریال اسرائیلی «تهران» را دیده‌اند، با چهره چرخی آشنا هستند. او در این سریال ضدایرانی نقش مامور موساد (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) را بازی می‌کرد.

 

خانواده این بازیگر و خواننده یهودی‌تبار پیش از انقلاب از ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین مهاجرت کرد. چرخی پیش‌تر «ناز» را به بازار داده بود که چندان دیده و شنیده نشد. شاید دلیل همکاری او با ایرانی‌ها را بتوان تلاش برای دیده شدن بیشتر آلبوم دوم بین ایرانی‌ها و داخل مرزهای ایران دانست.

 

چرخی مدعی شده قصد دارد با برخی از کسانی که از ایران با او در تولید آلبوم موسیقی همکاری کرده‌اند، در اروپا دیدار کند. این در حالی است که به گفته این خواننده اسرائیلی، برخی ایرانی‌ها ابتدا قول همکاری داده و سپس پای خود را از ماجرا بیرون کشیده‌اند. او ادعا کرده آهنگسازی، تنظیم و سرودن شعر و ترانه آهنگ‌های «زن» از داخل ایران انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات