تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آذر 1399 - 10:59
کد خبر : 3861

صعود کهکشانی ها با گل های بنزما

صعود کهکشانی ها با گل های بنزما

دور پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دیشب برگزار شد تا تکلیف مبهم‌ترین گروه مشخص شود.طی آن رئال مادرید با برد مقابل مونشن گلادباخ، در صدر جدول گروهB ایستاد و اینتر از دور رقابت ها خارج شد.   با شروع بازی رئالی ها در همان دقایق اول بازی خود را به حریف دیکته کردند و

دور پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دیشب برگزار شد تا تکلیف مبهم‌ترین گروه مشخص شود.طی آن رئال مادرید با برد مقابل مونشن گلادباخ، در صدر جدول گروهB ایستاد و اینتر از دور رقابت ها خارج شد.

 

با شروع بازی رئالی ها در همان دقایق اول بازی خود را به حریف دیکته کردند و در دقیقه ۹ سانتر دقیق واسکز از سمت راست و ضربه سر دقیق تر بنزما یاران زیدان را پیش انداخت. زیدان به نفوذ از جناحین دل بسته بود. وینیسیوس از چپ و واسکز از راست.

 

در دقیقه ۳۱ بنزما گلی دیگری باز هم با ضربه سر و باز هم با ارسال توپ از سمت راست به ثمر رساند. اینبار با سانتر رودریگو؛ سناریویی که تکرار می شد. در دقیقه ۲۴ گلادباخ توسط په آ صاحب موقعیت تک به تک شد که از کنار دروازه به بیرون رفت. وضعیت بازی به تعادل کشیده شد و با همین نتیجه نیمه اول پایان یافت.

 

در نیمه دوم هم رئال حاکم میدان بود. دقیقه ۶۳ شوت دیدنی کروس را زومر مهار کرد.در دقایق ۷۳ و ۷۸ رئالی ها توسط بنزما و واسکز توپ را به تیر کوبیدند تا بازی با همان نتیجه به پایان برسد.

 

اینترِ آنتوتیو کونته دیگر تیم صاحب نام این گروه مقابل شاختار متوقف شد.تا هوادارانش را ناامید کند و روی بازی های لیگ متمرکز شوند.

 

دیشب همچنین تیم های بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید، منچستر سیتی، پرتو، لیورپول، آتالانتا و پاری سن ژرمن به جمع شانزده تیم برتر اروپا راه یافتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات