تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 15:08
کد خبر : 4148

بهارستان با قاف علیه قاف

بهارستان با قاف علیه قاف

نمایندگان مجلس امروز در ادامه بررسی اصلاح قانون انتخابات، با پیشنهاد استعفای هیات رییسه مجلس و هیات عالی قضایی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری مخالفت کردند.   پیشنهاد از سوی «غلامرضا نوری قزلجه» نماینده بستان آباد ارائه شده بود تا ۶ماه قبل از انتخابات این استعفا صورت گیرد. «علی نیکزاد» که امروز در غیاب

نمایندگان مجلس امروز در ادامه بررسی اصلاح قانون انتخابات، با پیشنهاد استعفای هیات رییسه مجلس و هیات عالی قضایی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری مخالفت کردند.

 

پیشنهاد از سوی «غلامرضا نوری قزلجه» نماینده بستان آباد ارائه شده بود تا ۶ماه قبل از انتخابات این استعفا صورت گیرد. «علی نیکزاد» که امروز در غیاب «محمدباقر قالیباف» بر جایگاه ریاست تکیه زده بود در مخالفت با این پیشنهاد گفت: هیات رییسه قانون گذار نیست و نمایندگان با رای خود قانون را وضع می‌کنند.

غلامرضا نوری قزلجه

غلامرضا نوری قزلجه

 

به گزارش ایران مامن، قزلجه همچنین حذف امکان نامزدی نظامیان برای انتخابات ۱۴۰۰ را نیز پیشنهاد داده بود که اکثر نمایندگان ۲ روز پیش با آن مخالفت کردند و همچنین رای دادند که اعضای مجمع تشخیص هم بتوانند نامزد ریاست جمهوری شوند.

 

مصوبات اخیر مجلس واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است. از جمله «محمد مهاجری» فعال سیاسی اصولگرا توئیت کرده «مجلس یازدهم جوری برای کت وشلوار ریاست جمهوری قانون می دوزد که فقط به تن یک نفر بخورد. اگر این ماده را هم اضافه کنند چیزی کم ندارد. رئیس جمهور باید متولد اطراف مشهد و کارشناس گازانبر باشد و ۲ معاونش به جرم تخلفات شدید مالی زندانی باشند. اینجوری هیچکس نمیفهمد منظورتان قالیباف است!»

 

قالیباف در برابر این حملات از گشایش عرصه نامزدی برای سیاسیون در انتخابات پیش رو دفاع می‌کند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات