تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 20:08
کد خبر : 4280

روز پرماجرای شستا

روز پرماجرای شستا

بازار سرمایه امروز هفتم دی ماه تحت الشعاع حرکت صعودی نماد «شستا» قرار گرفت.   بازار امروز پیش‌گشایش و آغازی زمستانی داشت؛ اما از ساعت ۱۰ و با جهش ناگهانی نماد «شستا» و تشکیل صف خرید در برابر آن، کلیت بازار دستخوش حرکت شد.   پس از تشکیل صف خرید در برابر این نماد، سایر

بازار سرمایه امروز هفتم دی ماه تحت الشعاع حرکت صعودی نماد «شستا» قرار گرفت.

 

بازار امروز پیش‌گشایش و آغازی زمستانی داشت؛ اما از ساعت ۱۰ و با جهش ناگهانی نماد «شستا» و تشکیل صف خرید در برابر آن، کلیت بازار دستخوش حرکت شد.

 

پس از تشکیل صف خرید در برابر این نماد، سایر نمادها نیز حرکت صعودی خود را آغاز کردند. اما با ریزش این صف و کاهش مجدد قیمت شستا، سایر نمادها نیز با کاهش قیمت مواجه شدند.

 

در پایان ساعات معاملاتی اما، نماد «شستا» با صف خریدی مجدد روبرو شد؛ اتفاقی که امیدها را به بازار بازگرداند. دو نماد «تاپیکو» و «نوری» نیز روز خوبی را سپری کردند و نشان دادند که پتانسیل خوبی برای رشد در روزهای آینده خواهند داشت.

 

به گزارش ایران مامن، در روز جاری نمادهای گروه «فراورده‌های نفتی، کک و سوخت»، برخی نمادهای کوچکتر گروه «خودرویی»، گروه «کانی‌های غیرفلزی» و گروه «قند و شکر» با افزایش قیمت مواجه شدند. این در حالی است که نمادهای گروه دارویی با افتی جدی مواجه شدند.

 

برخلاف روزهای گذشته سیمانی‌ها دوباره افت کردند و نشان دادند که همچنان گروه‌های سیمانی، گروهی هستند که به سرعت آماده کاهش ارزش می‌شوند.

 

بحث احتمال تغییر دامنه نوسان نیز امروز دوباره مطرح شد، اما حسن علیزاده، عضو ناظر شورایعالی بورس در گفتگو با تارنمای «عصر مالی» تاکید کرد که هیچ تصمیمی برای افزایش یا کاهش دامنه نوسان اتخاذ نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات