تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1399 - 18:16
کد خبر : 4311

توقف‌ بانک‌ها و سبقت خودرو و پالایش از سیمان

توقف‌ بانک‌ها و سبقت خودرو و پالایش از سیمان

بازار سرمایه امروز (دوشنبه هشتم دی‌ماه) ساعات سبزی را سپری کرد و بسیاری از نمادها افزایش قیمت داشتند. این وضعیت نشان می‌دهد مسیری که دیروز نماد «شستا» آغاز کرد، در حال تداوم است و این نماد بزرگ تبدیل به لیدر بازار سرمایه شده است.   به گزارش ایران مامن، در مقابل، کاهش ارزش شاخص هم

بازار سرمایه امروز (دوشنبه هشتم دی‌ماه) ساعات سبزی را سپری کرد و بسیاری از نمادها افزایش قیمت داشتند. این وضعیت نشان می‌دهد مسیری که دیروز نماد «شستا» آغاز کرد، در حال تداوم است و این نماد بزرگ تبدیل به لیدر بازار سرمایه شده است.

 

به گزارش ایران مامن، در مقابل، کاهش ارزش شاخص هم وزن نشان از آن داشت که برخلاف روند هفته‌های گذشته، نمادهای بزرگ وضعیتی بهتر از نمادهای کوچک دارند.

 

در روز جاری نمادهای پالایشی افزایش قیمت خوبی پیدا کردند و در نتیجه این افزایش قیمت، ارزش صندوق «پالایش یکم» در حال نزدیک شدن به کانال ۹ هزارتومان است و می تواند در روزهای آینده باز هم افزایش قیمت پیدا کند، به ویژه که به نظر می‌رسد باقی‌مانده سهام‌های پالایشی دولتی، قرار است به سه بانک بزرگ کشور فروخته شود.

 

در معاملات روز جاری نمادهای سه بانک بزرگ تجارت، ملت و صادرات نیز متوقف شدند. دلیل این توقف «بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر» عنوان شده است و طبق اطلاعیه «کدال» این توقف دست کم تا ۲۱ دی ماه ادامه خواهد یافت.

 

امروز را باید روز خوب خودرویی‌ها و پالایشی‌ها و روز بد سیمانی‌ها دانست. همچنین طبق اعلام ناظر، دامنه نوسان برخی نمادها که پیش از این به ده درصد رسیده بود، دوباره به ۵ درصد کاهش یافت تا سرعت رشد این نمادها، دوباره تحت کنترل قرار گیرد.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات