تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 - 18:48
کد خبر : 4718

روحانی: مردم نگران واکسن کرونا نباشند/ قالیباف: قطع وابستگی به نفت صد بارک‌الله دارد

روحانی: مردم نگران واکسن کرونا نباشند/ قالیباف: قطع وابستگی به نفت صد بارک‌الله دارد

عصر امروز (۲۳ دیماه)،‌ سران سه قوه بعد از نشست مشترک بر لزوم قطع وابستگی بودجه به نفت، تامین معیشت و سلامت مردم  و نیز مقابله با کرونا تاکید کردند.   حسن روحانی رئیس جمهوری در پایان این نشست گفت: دولت میلیون‌ها دوز واکسن از کواکس خریداری کرده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد، از

عصر امروز (۲۳ دیماه)،‌ سران سه قوه بعد از نشست مشترک بر لزوم قطع وابستگی بودجه به نفت، تامین معیشت و سلامت مردم  و نیز مقابله با کرونا تاکید کردند.

 

حسن روحانی رئیس جمهوری در پایان این نشست گفت: دولت میلیون‌ها دوز واکسن از کواکس خریداری کرده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد، از منابع دیگر هم دنبال تهیه واکسن هستیم.  مردم در این زمینه اصلا نگرانی نداشته باشند. همچنین همه نیازهای مردم در سال ۹۹ هم خریداری و هم تامین شده است.

 

به گفته حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، با همکاری قوا و همه نهادهای حاکمیتی تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری دشمنان بیش از پیش ناامید و دوستان امیدوار شوند.

 

محمدباقر قالیباف هم اظهار داشت: برای عدم وابستگی بودجه به نفت باید درآمد نفت را در هزینه‌های جاری خرج نکنیم. این بارک الله و صد بارک الله دارد که در این مسیر گام می‌داریم. به گفته رئیس مجلس در بخش سوداگری و دلالی شرایط سخت مالیاتی اعمال خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات