تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 - 18:02
کد خبر : 4883

پشت پرده امروزِ بورس

پشت پرده امروزِ بورس

بازار سرمایه امروز شاهد تایید و تکذیب‌های متفاوت «حسن قالیباف اصل» رئیس سازمان بورس درباره استعفا بود و انتشار اخبار ضد و نقیض با واکنش‌های گسترده در رسانه‌های مواجه شده است.   به گزارش ایران مامن، منابع بورسی می‌گویند قالیباف اصل با فشار شدید مجلس روبرو شده و حتی گزینه‌هایی از بهارستان برای جانشینی او

بازار سرمایه امروز شاهد تایید و تکذیب‌های متفاوت «حسن قالیباف اصل» رئیس سازمان بورس درباره استعفا بود و انتشار اخبار ضد و نقیض با واکنش‌های گسترده در رسانه‌های مواجه شده است.

 

به گزارش ایران مامن، منابع بورسی می‌گویند قالیباف اصل با فشار شدید مجلس روبرو شده و حتی گزینه‌هایی از بهارستان برای جانشینی او تعیین شده‌اند. با این حال نامه بدون تاریخ و ساعت استعفا نشان می‌دهد قرار نبوده به این زودی‌ها استعفا علنی شود.

 

امروز هرچند ریزش دلار و فرار سرمایه‌ها باز هم بورسی‌ها را ناامید کرد اما از لحظه‌ای که مساله استعفا مطرح شد، سهام شستا بالا رفت و به دنبال آن شاخص‌سازها با افت‌وخیز وارد مسیر صعودی شدند؛ مجموع این فعل‌وانفعالات این بود که بورس پس از یک وضعیت کاملا قرمز با چندصدم درصد رشد به کار خود پایان دهد و اکنون سرنوشت آن به تصمیمات سیاسی بستگی دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات