تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 - 18:37
کد خبر : 6106

کن فیکون دغدغه‌ها در ۳۰ سال

کن فیکون دغدغه‌ها در ۳۰ سال

«سیدمحمد خاتمی» باز هم در آستانه یک انتخابات با نوشتن نامه به رهبری خبرساز شده است. نامه قبلی او بهمن‌ماه سال ۹۵ با پیشنهاد «آشتی ملی» به بیت ارسال شد اما پاسخ مخاطب در سخنرانی چند روز بعد این بود: «مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟»   در مردادماه سال۹۱ هم

«سیدمحمد خاتمی» باز هم در آستانه یک انتخابات با نوشتن نامه به رهبری خبرساز شده است.

نامه قبلی او بهمن‌ماه سال ۹۵ با پیشنهاد «آشتی ملی» به بیت ارسال شد اما پاسخ مخاطب در سخنرانی چند روز بعد این بود: «مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟»

 

در مردادماه سال۹۱ هم یکی از رسانه‌های اصولگرا خبر داد: رئیس دولت اصلاحات در نامه‌ای محرمانه که توسط هاشمی رفسنجانی تحویل رهبر معظم انقلاب داده خواهد شد، ضمن عذرخواهی به نحوی مسیر خود را از جریان فتنه جدا می‌کند تا امکان حضور طیفی از اصلاح طلبان در انتخابات آینده ایجاد شود.

 

به گفته «محمدجواد حق‌شناس» عضو شورای مرکزی حزب «اعتماد ملی»، زمان این نامه جدید و ۳۷ صفحه‌ای تقریبا برای دو ماه پیش است و خاتمی درباره دغدغه‌ها و آینده انقلاب و کشور با رهبری سخن گفته است.

به گزارش ایران مامن، دغدغه‌های خاتمی طی این سال‌ها فراز و فرود داشته است. ۲ سال و نیم پیش «مهدی نصیری» مدیرمسئول سابق «کیهان» به نامه‌ای از خاتمی در سال ۶۹ بعنوان نماینده رهبری در موسسه کیهان اشاره کرد که از نحوه پوشش ضعیف تظاهرات حزب الله در اعتراض به بدحجابی بشده انتقاد کرده و آن را ناشی از روشنفکری زدگی، مخالفت با حزب الله و طرفداری از فساد و  …. دانسته بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات