تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 16:46
کد خبر : 4893

حمله روحانی به مخالفان بودجه۱۴۰۰

حمله روحانی به مخالفان بودجه۱۴۰۰

حسن روحانی امروز در جلسه هیات دولت اظهار داشت: هدف از قرار دادن رقم ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار برای نفت در بودجه این است که به دنیا بگوییم سیاست فشار حداکثری شکست خورد.   به گفته روحانی آقایان آمدند دو میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه را کردند یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه، بعد

حسن روحانی امروز در جلسه هیات دولت اظهار داشت: هدف از قرار دادن رقم ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار برای نفت در بودجه این است که به دنیا بگوییم سیاست فشار حداکثری شکست خورد.

 

به گفته روحانی آقایان آمدند دو میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه را کردند یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه، بعد به جای ۱۹۹ هزار میلیارد تومان شده ۲۳۰ هزار میلیارد تومان. چشم بندی عجیبی شد.

 

ما ۱۹۹ هزار میلیارد تومان گذاشتیم این‌ها در کمیسیون تلفیق ۲۳۰ هزار میلیارد تومان کردند و میزان وابستگی بودجه به نفت را ۳۱ هزار میلیارد تومان اضافه کردند.

 

ما نفت را بر مبنای ۱۱ هزار ۵۰۰ حساب کردیم شما قیمت دلار را ۱۷،۵۰۰ تومان حساب کردید اینکه خیلی ساده است آدم ارزش پول ملی را کم کند.

 

شما ۶ هزار تومان ارزش پول ملی را کم کردید تا حساب و کتاب تان جور باشد و بعد می‌گویید ما نگفتیم قیمت دلار ۱۷ هزار و ۵۰۰ باشد. پس این دم خروس است و این حرف‌ها با قسم حضرت عباس جور در نمی‌آید.

 

یک روز پیش از این سخنان روحانی، رئیس مجلس با اشاره به تحولات بورس، دولت را به سوء مدیریت متهم کرده بود.

 

امروز هم برخی نمایندگان به سخنان روحانی واکنش نشان دادند. «علی نیکزاد» نایب رئیس مجلس اظهار داشته کسانی که ادعا می‌کنند خیلی بلدند این وضع را برای مملکت درست کردند.

«وحید جلال‌زاده» دیگر نماینده مجلس هم اظهار داشته رئیس جمهور امروز برای چندمین‌بار به مجلس، کمیسیون تلفیق اهانت کرد، اگر مجلس بودجه فروپاشی را رد می‌کرد امروز روحانی جرات نمی‌کرد توهین کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات