تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1399 - 0:15
کد خبر : 5113

آدرس غلط خیابان انقلاب و شور شدنِ آش‌ روابط ۲قوه

آدرس غلط خیابان انقلاب و شور شدنِ آش‌ روابط ۲قوه

بعد از احضار قضایی وزیر ارتباطات، امروز رئیس‌جمهوری برای دفاع از آذری جهرمی سینه سپر کرد.   روحانی در سخنرانی آبان‌ماه ۹۸ در یزد، فسادستیزی را درگیرِ دیدگاه‌های جناحی دانست و ناظران می‌گویند اظهارات امروز وی بعد از آن مقطع، یکی از صریحترین انتقاداتش از قوه قضاییه بوده است.   بعد از سخنان روحانی، سخنگوی

بعد از احضار قضایی وزیر ارتباطات، امروز رئیس‌جمهوری برای دفاع از آذری جهرمی سینه سپر کرد.

 

روحانی در سخنرانی آبان‌ماه ۹۸ در یزد، فسادستیزی را درگیرِ دیدگاه‌های جناحی دانست و ناظران می‌گویند اظهارات امروز وی بعد از آن مقطع، یکی از صریحترین انتقاداتش از قوه قضاییه بوده است.

 

بعد از سخنان روحانی، سخنگوی دستگاه قضا گفت این اظهارات آدرس غلط به مردم است چون احضار وزیر ارتباطات، ارتباطی به مساله پهنای باند اینترنتی نداشته است.

 

در پاسخ، مدیر روابط عمومی این وزارتخانه در توئیتی با اشاره به محتوای اوراق بازپرسی، گفته‌های سخنگوی قوه قضاییه را رد کرد.

 

در کشاکش این اختلافات، علی ربیعی سخنگوی دولت از فشارها بر دستگاه اجرایی گلایه کرده است.

 

ربیعی در آیین اختتامیه پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی تهران گفت: حالم خوب نیست و آرامش می خواهم. صدای مته زیاد می‌شنوم، روزنامه‌ها جیغ می کشند، رسانه‌ها دائم در حال تهمت‌زدن هستند و در سنگینی ترافیک و پیچیدن آدم‌ها جلوی هم بیشتر حالم گرفته می‌شود.

 

وی افزوده از طعنه‌زدن‌های خیابان انقلاب که دلم می‌خواهد گاهی آنجا قدم بزنم، کتاب ببینم و آشی بخورم و بی‌اعتنایی آدم‌ها به هم خسته شدیم.

 

✍امید خاتمیان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات