تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 15:07
کد خبر : 5370

رقابت زودهنگام حامیان رئیس دو قوه بر سر قوه سوم

رقابت زودهنگام حامیان رئیس دو قوه بر سر قوه سوم

در آستانه سفر حجت الاسلام رئیسی به عراق، گروهی از نمایندگان عمدتا از اعضای جبهه پایداری‌ برای دعوت از وی جهت کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ دست به کار جمع‌آوری امضا شده‌اند. گفته می‌شود، بانی این دعوتنامه “حسین جلالی” نماینده رفسنجان و از اعضای جبهه پایداری است که تاکنون ۴۰ امضا جمع کرده شده است.  

در آستانه سفر حجت الاسلام رئیسی به عراق، گروهی از نمایندگان عمدتا از اعضای جبهه پایداری‌ برای دعوت از وی جهت کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ دست به کار جمع‌آوری امضا شده‌اند.

گفته می‌شود، بانی این دعوتنامه “حسین جلالی” نماینده رفسنجان و از اعضای جبهه پایداری است که تاکنون ۴۰ امضا جمع کرده شده است.

 

به گزارش ایران مامن، اقدام پیشدستانه جهت معرفی قاضی القضات به عنوان کاندیدای اصلی جبهه اصولگرایی در حالی است که از “محمد باقر قالیباف” رئیس مجلس نیز به عنوان کاندیدای احتمالی این جریان یاد می‌شود.

 

عده‌ای از نمایندگان اصولگرا به این دعوتنامه انتقاد کرده و از ورود مستقیم مجلس به موضوع انتخابات ۱۴۰۰ خرده گرفته‌اند. به گفته آنان با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و همچنین شیوع کرونا، مجلس دغدغه‌های مهمتری برای پیگیری دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات