تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1399 - 22:07
کد خبر : 5580

هاشمی کوچک و رویای بزرگ ریاست‌جمهوری

هاشمی کوچک و رویای بزرگ ریاست‌جمهوری

«محسن هاشمی بهرمانی» ۵۹ ساله، رئیس شورای شهر پایتخت از کسانی است که نامزدی‌اش برای انتخابات بسیار محتمل است؛ مدیرعامل اسبق متروی تهران که در انتخابات دوره پنجم شوراها با حدود یک میلیون و صدهزار رای، نفر اول تهران شد.   محسن هاشمی که معمولا با شوخ‌طبعی به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهد درباره نامزدی در

«محسن هاشمی بهرمانی» ۵۹ ساله، رئیس شورای شهر پایتخت از کسانی است که نامزدی‌اش برای انتخابات بسیار محتمل است؛ مدیرعامل اسبق متروی تهران که در انتخابات دوره پنجم شوراها با حدود یک میلیون و صدهزار رای، نفر اول تهران شد.

 

محسن هاشمی که معمولا با شوخ‌طبعی به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهد درباره نامزدی در انتخابات ۱۴۰۰ گفته شرایط کشور «سوپرمن» می‌خواهد و فکر نمی‌کنم هیچ عاقلی کاندیدا شود.

 

فرزند مرحوم آیت الله هاشمی در مصاحبه‌ای دیگر گفته با اینکه علاقه‌ای به کاندیداتوری ندارد اما افزوده برای حضور انتخاباتی فرد نمی تواند بگوید من می‌آیم، بلکه باید دعوت شود. همچین وی اظهار امیدواری کرده برای ورود به انتخابات گول نخورد! موضوع جالب‌تر طرح این پیشنهاد بوده که به دوره ریاست جمهوری ۲ سال افزوده و ۶ ساله شود.

محسن هاشمی

به گزارش ایران مامن، وی که سال‌ها نفر اول دفتر ریاست‌جمهوری پدرش بود، بعد از مترو وارد رقابت با «محمدباقر قالیباف» بر سر شهرداری تهران شد اما ناکام ماند. در دوره پنجم هم به جهت تعهدی که در شورا آن‌هم در قامت رئیس داشت نتوانست شهردار تهران شود.

 

حالا او جزو نفرات برتر لیست کاندیداهای حزب کارگزاران قرار دارد اما هاشمی برای طی مسیر سخت‌تر نامزدی انتخابات ریاست جمهوری در جناح اصلاحات رقبای بسیاری دارد.

 

یکی از آخرین حواشی مربوط به هاشمی، مجادله وی با خواهرش بعد از آن بود که فائزه در مصاحبه‌ای از فواید انتخاب دوباره ترامپ برای تغییر سیاست‌های تهران سخن گفته بود.

 

اخبار مرتبط:

 نقطه اتصال معتمدان رهبری و سه دولت با عنوان «دولت پایان»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات