تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 - 22:49
کد خبر : 7780

الاکلنگ بازار سرمایه و ارز

الاکلنگ بازار سرمایه و ارز

شاخص کل بازار سرمایه امروز دوشنبه بیستم اردیبهشت با نیم درصد افزایش به یک میلیون و ۱۵۸ هزار واحدی شد.   از سوی دیگر دلار راه صعودی را در پیش گرفت و موفق به فتح کانال ۲۲ هزار تومانی شد. دلار در سومین روز هفته نه تنها از مقاومت ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومانی عبور

شاخص کل بازار سرمایه امروز دوشنبه بیستم اردیبهشت با نیم درصد افزایش به یک میلیون و ۱۵۸ هزار واحدی شد.

 

از سوی دیگر دلار راه صعودی را در پیش گرفت و موفق به فتح کانال ۲۲ هزار تومانی شد. دلار در سومین روز هفته نه تنها از مقاومت ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومانی عبور کرد که حدود ساعت ۵ بعدازظهر در حوالی ۲۲ هزار و ۵۰ تومان مورد معامله قرار گرفت. این محدوده قیمتی ۹/۱ درصد بیشتر از روز یکشنبه بود و موجب شد که انتظارات افزایشی در بازار قوت بیشتری بگیرد.

 

بیشتر فعالان اعتقاد داشتند، طولانی شدن روند مذاکرات عاملی بوده است که زمینه ساز افزایش خریدها در بازار شد. علاوه بر اینکه برخی روی وقایع کربلا و حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی به عنوان سیگنالی منفی اشاره دارند.

 

طبق اظهارات رئیس کل بانک مرکزی قیمت دلار پتانسیل کاهش بیشتر را داشت. به همین خاطر تحلیلگران وقایع بازار ارز را واکنش معکوس به اظهارات اخیر عبدالناصر همتی می‌دانند که در صورتی طولانی شدن مذاکرات می‌تواند روند هفته گذشته را نیز وارونه سازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات