تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 - 22:49
کد خبر : 6312

کالجوش عفت بعد از سفر عربستان

کالجوش عفت بعد از سفر عربستان

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۷۶/  ۷ ذیقعده ۱۴۱۸/ ۶ مارس ۱۹۹۸ خاطرات عقب مانده را نوشتم. گزارش‌ها را خواندم. مصاحبه‌اى با روزنامه الحیات انجام دادم که همزمان در ده کشور منتشر مى‌شود. سئوالات مربوط به سفر، ایران و مسایل جهان و… بود. با کارکنان قصر الضیافه خداحافظى ‏کردیم و ساعت یازده به فرودگاه رسیدیم. بعد از

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۷۶/  ۷ ذیقعده ۱۴۱۸/ ۶ مارس ۱۹۹۸

خاطرات عقب مانده را نوشتم. گزارش‌ها را خواندم. مصاحبه‌اى با روزنامه الحیات انجام دادم که همزمان در ده کشور منتشر مى‌شود. سئوالات مربوط به سفر، ایران و مسایل جهان و… بود. با کارکنان قصر الضیافه خداحافظى ‏کردیم و ساعت یازده به فرودگاه رسیدیم. بعد از کمى صحبت با بدرقه به سوى تهران پرواز کردیم.

در راه، با همراهان نتایج سفر را جمع‌بندى ‏کردیم. بالاتفاق مثبت و پُرثمر مى‌دانند و همگى از پیشرفت‌هاى عربستان تعجب‏ کرده‌اند. ساعت نزدیک به یک بعد از ظهر در فرودگاه تهران فرود آمدیم. پس از مراسم استقبال، مصاحبه‌اى با صداوسیما انجام دادم. مستقلبین هم نتایج سفر را درخشان مى‌دانستند.

به خانه آمدیم. عفت کالجوش درست‏ کرد. ناهار خوردیم و استراحت ‏کردیم. عصر محسن و فاطى و بچه‌ها آمدند. شب گزارش‌ها را خواندیم. اختلافات دو جریان سیاسى و حملات به یکدیگر ادامه دارد.

 

شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۷۶/ ۸ ذیقعده ۱۴۱۸ /۷ مارس ۱۹۹۸

امروز عمده وقت، صرف خواندن بولتن‌ها و گزارش‌هاى دوران سفرم به عربستان شد. تعداد بولتن‌ها زیاد است؛ از وزارت اطلاعات، کشور، امورخارجه، ستاد افغانستان و عراق، خبرگزارى ایرنا، نهاد ریاست‏ جمهورى و سپاه و… [ارسال می‏ کنند]. درگزارش‌هاى روز، شروع بحران در منطقه مسلمان ‏نشین کوزووى یوگسلاوى‏ دیده می‏شود که روسیه از صرب‌ها حمایت مى‌کند.

امروز بازار نجف ‏آباد، به عنوان اعتراض به محدودیت [حصر خانگی] آیت‏الله منتظرى، به ‏کلى تعطیل بوده و گروه‌هایى هم شعار مى‌داده‌اند. اعلامیه‌هایى هم در قم و اصفهان پخش شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات