تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 - 23:05
کد خبر : 6497

انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس و ناکامی دوم خردادی‌ها

انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس و ناکامی دوم خردادی‌ها

یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۷۶ /  ۱۶ ذیقعده  ۱۴۱۸/  ۱۵ مارس ۱۹۹۸   دکتر سیدمحمدرضا هاشمى ‏‌گلپایگانى آمد. از جناح چپ انتقاد داشت. آثار سفر به عربستان را مهم مى‌داند. خواست که هدایت نیروهاى جناح ولایت را براى رهایى از تفرقه و سرگردانى که دارند، به‏ عهده بگیرم. عصر آقایان فلاح و محمدى از وزارت اطلاعات

یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۷۶ /  ۱۶ ذیقعده  ۱۴۱۸/  ۱۵ مارس ۱۹۹۸

 

دکتر سیدمحمدرضا هاشمى ‏‌گلپایگانى آمد. از جناح چپ انتقاد داشت. آثار سفر به عربستان را مهم مى‌داند. خواست که هدایت نیروهاى جناح ولایت را براى رهایى از تفرقه و سرگردانى که دارند، به‏ عهده بگیرم.

عصر آقایان فلاح و محمدى از وزارت اطلاعات آمدند. از سفر موفق و مؤثر به عربستان اظهار تشکر کردند و از نتایج انتخابات میان‏دوره‌اى‏ که باعث شکستن غرور بی‏جاى جناح چپ شده و پیام دوم خرداد را معکوس‏ کرده است. گفتند و از وضع دفتر رهبرى اظهار نگرانی کردند که باعث رنجاندن نیروهاى وفادار به رهبرى شده، تا آنجا که بعضى از علماى قم روابط گرم با آقای عبدالله نوری، وزیر کشور و آقای عطاءالله مهاجرانی، وزیر ارشاد که مخالف افکارشان هستند، برقرار کرده‌اند.

بعضى روزنامه‌هاى امروز، تحلیل‌هایى در مورد انتخابات دیروز نوشته‌اند و آن را نقطه مقابل دوم خرداد دانسته‌اند و لابد جناح چپ ناراحت است و توجیهاتی خواهد داشت.

 

دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۷۶   

عصر با عفت، براى تنظیم کفن‌هاى خودمان که تبرک‏ شده و نوشته‌هاى مخصوص و تربت و حوله‌هاى احرام من، همکارى کردم؛ عفت تهیه کرده است.

 

سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۷۶   

آقاى مسیح مهاجرى، مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی آمد. یک آلبوم عکس جالب از سفر عربستان آورد که خبرنگار روزنامه جمهورى اسلامی تهیه کرده و اظهار پشیمانى‏ کرد از نیامدن به عربستان و گزارشى از مذاکراتش با آیت‌الله خامنه‌اى و انتقاد از بخشى از موضع‏گیری‌هاى دفتر ایشان داد و از من خواست پیگیرى‏ کنم.  تحلیلى از انتخابات میان‏دوره‌اى مجلس ارایه داد که براى جناح چپ، شکست فاحش است و فهمیده‌اند که سهم قابل توجهى در انتخابات ریاست‏‌جمهورى نداشته‌اند.

 

منبع: خاطرات هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۶

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات