تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1400 - 15:38
کد خبر : 6944

نامزدی که بخاطر نمایندگی وزارت را رها کرد!

نامزدی که بخاطر نمایندگی وزارت را رها کرد!

یکی از افرادی که به تازگی زمزمه‌های نامزدی‌اش برای ریاست‌جمهوری مطرح‌شده «سیدمحمد بطحایى» وزیر قبلی آموزش و پرورش است.   بطحایی وزیری بود که منتقد سیاست‌های پاستور در حوزه آموزش پرورش به حساب می‌آمد و خردادماه ۹۸ با استعفایی عجیب و استدلالی غیرباورپذیر از قطار دولت دوازدهم پیاده شد.     وقتی علت استعفایش را

یکی از افرادی که به تازگی زمزمه‌های نامزدی‌اش برای ریاست‌جمهوری مطرح‌شده «سیدمحمد بطحایى» وزیر قبلی آموزش و پرورش است.

 

بطحایی وزیری بود که منتقد سیاست‌های پاستور در حوزه آموزش پرورش به حساب می‌آمد و خردادماه ۹۸ با استعفایی عجیب و استدلالی غیرباورپذیر از قطار دولت دوازدهم پیاده شد.

 

 

وقتی علت استعفایش را پرسیدند گفت برای نامزدی انتخابات مجلس یازدهم که البته برای آن ثبت نام هم نکرد. بعدها بخشی از مصاحبه بطحایی که گفت روحانی ۵ دقیقه هم برای ملاقات به من وقت نداد و علت استعفا را هم جویا نشد، واقعیات روابط رئیس‌جمهوری و وزیرش را مشخص ساخت.

 

به گزارش ایران مامن، بطحایی در صورت ثبت نام رسمی، از مستقل‌ها خواهد بود و مشخص نیست پایگاه رای وی در بدنه اجتماعی کجاست. البته حضور در انتخابات و اعلام کاندیداتوری مخصوصا اگر با تایید صلاحیت همراه شود خود یکی از سوابقی است که هر شخص سیاسی سعی می کند آن را در کارنامه‌اش بگنجاند.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات