تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1400 - 12:34
کد خبر : 6987

سعیدهایی که نامشان باز سر زبان‌ افتاد

سعیدهایی که نامشان باز سر زبان‌ افتاد

*در شبانه‌روزی که گذشت طرفداران «سعید جلیلی» هشتگ #رای_من_جلیلی را ترند اول توئیتر فارسی کردند. ستاد دعوت از کاندیدای جریان پایداری با انتشار بیش از ۷۵ هزار توئیت، خواستار پایان بایکوت رسانه‌ای جلیلی در رسانه‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب شدند.   *اظهارات «محمود صادقی» نماینده سابق تهران درباره ناآرامی‌های سال ۹۸ و گرانی بنزین در اینستاگرام

*در شبانه‌روزی که گذشت طرفداران «سعید جلیلی» هشتگ #رای_من_جلیلی را ترند اول توئیتر فارسی کردند. ستاد دعوت از کاندیدای جریان پایداری با انتشار بیش از ۷۵ هزار توئیت، خواستار پایان بایکوت رسانه‌ای جلیلی در رسانه‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب شدند.

 

*اظهارات «محمود صادقی» نماینده سابق تهران درباره ناآرامی‌های سال ۹۸ و گرانی بنزین در اینستاگرام وایرال و با واکنش‌های زیادی روبرو شد. در این باره، شورای عالی امنیت ملی گفته‌های صادقی از جمله درباره دستور «علی شمخانی» برای زدن معترضان را «تماما کذب و عاری از واقعیت» خواند.

 

*در جدیدترین واکنش به مرگ «آزاده نامداری»، «بهنوش بختیاری» در اینستاگرام «سالومه سیدنیا» مجری شبکه «من و تو» را به دلیل هتاکی و طعنه‌هایش، عامل قتل مرحومه نامداری خواند.

 

*به گزارش ایران مامن، در حالی که وزیر بهداشت از نفروختن واکسن کرونا به ایران سخن گفت، برخی رسانه‌ها به نقل از سازمان غذا و دارو از  ارسال ۷۰۰ هزار دوز واکسن اکسفورد از طرف کوواکس به ایران خبر دادند.

 

*دیروز در اهواز مردی هشت نفر از جمله همسرش را کشت و در نهایت خودکشی کرد.

 

*وضعیت شهرهای تهران، کرج، اصفهان، ایلام، شهرکرد، زنجان و شیراز از نظر کرونایی قرمز اعلام شد.

 

*اخبار مربوط به پیگیری نشدن شکایت از «سعید طوسی» قاری سرشناس از سوی یکی از رسانه‌های داخلی، بازتاب زیادی در رسانه های خارجی داشت.

 

سعید طوسی قاری سرشناس قرآن

 

*وزیر جهاد کشاورزی تعداد کمِ غرفه‌های مرغ در میادین میوه و تره بار را دلیل گرانی مرغ در ماه‌های اخیر دانست.

 

*در حالی که معاون پارلمانی رئیس جمهوری از دخالت نداشتن دولت در توقف پخش «گاندو۲» سخن گفته، سخنگوی وزارت امور خارجه این سریال را پروژه سفارشی با هدف تخریب وزارت خارجه خواند.

 

*«بهرام عظیمی» انیمیشن‌ساز مشهور کشور به طور تلویحی روی آنتن تلویزیون کشور چین و اقتصادش را تحسین کرد و باعث واکنش منفی بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات