تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردین 1400 - 16:45
کد خبر : 7097

دعوا بر سر فیلترینگ کلاب هاوس

دعوا بر سر فیلترینگ کلاب هاوس

*موضوع فیلترینگ «کلاب هاوس» بیشترین بحث‌ونظر مجازی را طی شبانه‌روز گذشته به خود اختصاص داد و نهادهای ارتباطاتی و امنیتی نیز مواضع متفاوتی در این خصوص منتشر کردند.   *«محمود صادقی» نماینده سابق تهران که حضور فعالی در  روم‌های کلاب هاوس دارد مدعی شد که به سه اپراتور دستور دادند در دسترسی به کلاب هاوس

*موضوع فیلترینگ «کلاب هاوس» بیشترین بحث‌ونظر مجازی را طی شبانه‌روز گذشته به خود اختصاص داد و نهادهای ارتباطاتی و امنیتی نیز مواضع متفاوتی در این خصوص منتشر کردند.

 

*«محمود صادقی» نماینده سابق تهران که حضور فعالی در  روم‌های کلاب هاوس دارد مدعی شد که به سه اپراتور دستور دادند در دسترسی به کلاب هاوس اختلال ایجاد کنند. «سیدپویان حسینی» کاربر اصولگرا در توییتر نوشت: الحمدالله کلاب هاوس بطور کاملا هوشمندانه، خلاقانه و با رعایت ملاحظات فنی و اجتماعی و سیاسی فیلتر شد.

 

*«سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت سرعت موارد بستری مبتلایان در موج جدید کرونا را بی سابقه توصیف کرد.

 

*انجمن صنفی جهانگردی اعلام کرده سفرهای نوروزی داخلی و خارجی ۷۰ و ۸۵ درصد کاهش یافته است.

 

*رییس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی از افزایش خشونت خانگی از جمله همسرآزاری و کودک آزاری در یک سال گذشته خبر داد.

 

*در پی انتشار ویدئوی اضافه کردن آب به شیر که در فضای مجازی وایرال شده بود، پلیس فتا گفت این افراد از عوامل توزیع شیر در تهران بودند و سه نفر از آنها دستگیر شدند.

 

*کاریکاتور خبرگزاری «تسنیم» در خصوص تیم مذاکره کننده هسته‌ای و «آب‌نبات بایدن برای ظریف و صالحی»، مورد توجه ویژه رسانه‌های فارسی زبان خارجی قرار گرفت.

 

*بخشی از ویدئوی محرم سال گذشته «حسن آقا میری» روحانی خلع لباس‌شده در خصوص برخورد حکومت با هنرمندان که اشاره نسبتا مستقیمی به گوگوش داشت، در اینستاگرام وایرال شد.

 

*اعلام نامزدی «رامین مهمان پرست» سخنگوی وزارت خارجه در زمان احمدی نژاد و همسر «مریم کاویانی» بازیگر، در اینستاگرام وایرال و با واکنش کاربران روبرو شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات