تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 - 15:20
کد خبر : 7393

واکنش‌های گسترده به ۲ پرونده آزار جنسی

واکنش‌های گسترده به ۲ پرونده آزار جنسی

*ماجراهای پاکبان‌ها و واکسن کرونا ادامه‌دارد. پس از اعلام سوءاستفاده مقامات محلی استان‌های خوزستان و گلستان و با وجود دستور معاون اول رئیس‌جمهوری برای برکناری مدیران سوءاستفاده‌گر، در اردکان یزد باز این قضیه تکرار شد.   *در همین حال، درگذشت دو پاکبان مشهدی که واکسن چینی کرونا دریافت کرده‌اند به نگرانی‌ها در این زمینه دامن

*ماجراهای پاکبان‌ها و واکسن کرونا ادامه‌دارد. پس از اعلام سوءاستفاده مقامات محلی استان‌های خوزستان و گلستان و با وجود دستور معاون اول رئیس‌جمهوری برای برکناری مدیران سوءاستفاده‌گر، در اردکان یزد باز این قضیه تکرار شد.

 

*در همین حال، درگذشت دو پاکبان مشهدی که واکسن چینی کرونا دریافت کرده‌اند به نگرانی‌ها در این زمینه دامن زد. البته در ادامه اعلام شد که یکی از پاکبان‌ها تصادف کرده و دیگری بخاطر همزمانی ابتلا و تزریق جان خود را از دست داده است.

 

*در شبانه روز اخیر، مرگ کودک ۱۷ماهه بر اثر خشونت شدید پدرش که متهم به آزار رساندن جنسی به این دختربچه بوده، خشم و تاثر بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخته است.

 

*ورود وکیل و خواهر محسن نامجو به گود دفاع از این خواننده پرحاشیه، باعث شده تا پرونده آزار جنسی وی کشدار شود.

 

*موضوع دیگری که مجازی‌ها به آن توجه ویژه‌ای نشان داده‌اند نامه تقدیر ۲۳۵ نماینده مجلس از وزیر بهداشت است که برخی آن را دهان کجی به دولت تلقی کرده اند.

 

*در بحبوحه اوج گرفتن مشکلات معیشتی مردم، ادعای پرداخت رقم ۱۸ میلیارد تومان به محمدرضا گلزار برای اجرای برنامه هفت خان واکنش‌های خشمگینانه‌ای به دنبال داشت.

 

*گفت‌وگوهای هسته‌ای در وین از دیگر محورهای توجه مجازی‌ها است. طیفی بخاطر تاثیرات آن در پایین کشیدن نرخ ارز با دیدی خوشبینانه و حمایتی به آن می‌نگرند و مخالفان هم همچنان به آن می‌تازند. یکی از مخالفان مدعی شده دولت با «فست شارژ سیاسی» به دنبال «مهندسی انتخابات» است.

 

*در حالی که موضوع نامزدی مصطفی تاجزاده از جناح اصلاح‌طلبان مطرح شده و خود او هم به تعبیر برخی مجازی‌ها مشغول «ناز کردن سیاسی» است، اسدالله بادامچیان دبیر کل موئتلفه در طیف اصولگرایان سنتی اعلام کاندیداتوری کرد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات