تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 - 12:14
کد خبر : 7480

تبعات دعوت‌نامه مجلسی‌ها برای رئیسی در فضای شوک مصاحبه ظریف

تبعات دعوت‌نامه مجلسی‌ها برای رئیسی در فضای شوک مصاحبه ظریف

*انتشار بخشی از فایل صوتی مصاحبه محمدجواد ظریف به بمب خبری فضای مجازی تبدیل شده است. ظریف در این فایل به گونه‌ای سخن گفته که دوقطبی دیپلماسی و نظامی‌گری از آن استخراج می‌شود و موضع مخالفان و موافقان وی تشدید شده و ادامه دارد.   *امضای نامه‌ای از سوی ۲۲۰ نماینده مجلس و دعوت از

*انتشار بخشی از فایل صوتی مصاحبه محمدجواد ظریف به بمب خبری فضای مجازی تبدیل شده است. ظریف در این فایل به گونه‌ای سخن گفته که دوقطبی دیپلماسی و نظامی‌گری از آن استخراج می‌شود و موضع مخالفان و موافقان وی تشدید شده و ادامه دارد.

 

*امضای نامه‌ای از سوی ۲۲۰ نماینده مجلس و دعوت از سیدابراهیم رئیسی برای انتخابات واکنش‌های بسیاری به دنبال داشته است. بسیاری از اقدام نمایندگان انتقاد کرده‌ و گفته‌اند مجلسی‌ها که اساسا شان نظارت بر دولت‌ها را دارند چرا باید به رئیس یک قوه دیگر برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری نامه بنویسند. عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان نوشته این نمایندگان فردای انتخابات چگونه می‌خواهند بر دولت رئیسی نظارت کنند؟

 

 

*اوضاع اپیدمی هند در وخیمترین شرایط است و نزدیکی و مجاورت پاکستان و هند با ایران نگرانی‌های زیادی برانگیخته است. در این فضا، وزیر بهداشت ایران برای کمک به هند اعلام آمادگی کرده است.

 

*با آغاز فاز دوم واکسیناسیون کرونا، انتشار فراخوان جعلی ثبت نام در فضای مجازی باعث صف‌هایی مقابل پایگاه‌های سلامت برخی شهرها شد.

 

*موضوع دستکاری در اعداد و ارقام بودجه باعث به راه افتادن موج جدیدی علیه رئیس مجلس شده است. همزمان رئیس شورای شهر تهران گفته بودجه شهرداری تهران چهار سال پیش دو برابر شهرداری لندن بود.

 

*مصطفی تاجزاده ضمن اعلام کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده است: «صدای سرکوب شدگان اعتراضات دی‌ ۹۶ و آبان۹۸ هستم!»

 

*پیروزی تاریخی شهرداری گرگان و قهرمانی این تیم در لیگ‌برتر بسکتبال ایران در فضای مجازی بازتاب بسیاری داشته و رابرت مالی (مسئول امور در دولت آمریکا)، این پیروزی  را به آن‌ها و ستاره آمریکایی‌شان، پری پتی، تبریک گفته است. پری پتی، بازیکن شهرداری گرگان در ثانیه‌های آخر بازی پرتابی را انجام داد که موجب قهرمانی این تیم شد.

 

*فیلم ضربه جوان کاراته‌کاری که راننده یک خودرو را با پرش به موقعش متوقف کرده بود میلیون‌ها بار در فضای مجازی دیده شد. راننده خودرو که مردی ۳۲ ساله بود روز گذشته در آلبانی با خودرواش به سمت مردمی که در صف دریافت واکسن کرونا بودند هجوم برده و باعث وحشت آن‌ها می‌شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات