تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 - 13:54
کد خبر : 7787

رونمایی از واکسن داخلی و ظرفیت یک میلیون تزریق در روز

رونمایی از واکسن داخلی و ظرفیت یک میلیون تزریق در روز

بر اساس اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ،با توجه به حدود ۲۷هزار تیم واکسیناسیون در کشور، این ظرفیت وجود دارد که روزانه به یک میلیون دوز تزریق واکسن کرونا برسیم. علیرضا رئیسی افزود از هفته آینده واکسیناسیون جمعیت ۹۶۰ هزار نفری ۷۵ تا ۸۰ ساله‌ها آغاز می‌شود.   مراسم رونمایی از اولین محصول

بر اساس اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ،با توجه به حدود ۲۷هزار تیم واکسیناسیون در کشور، این ظرفیت وجود دارد که روزانه به یک میلیون دوز تزریق واکسن کرونا برسیم. علیرضا رئیسی افزود از هفته آینده واکسیناسیون جمعیت ۹۶۰ هزار نفری ۷۵ تا ۸۰ ساله‌ها آغاز می‌شود.

 

مراسم رونمایی از اولین محصول تولید شده واکسن کووایران برکت به میزان ۳۰۰ هزار دوز هم امروز بازتاب فراوانی داشت. در این مراسم مینو محرز عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا عنوان داشت با توجه به این محصولات ایرانی مردم دیگر نگرانی از تهیه و تزریق واکسن نداشته باشند.

 

در همین حال فرمانده مقابله با کرونا در پایتخت، وضعیت تهران را ناپایدار عنوان کرده و استاندار هم با اشاره به بستری شدن روزانه ۱۴۰۰ تا ۱۷۰۰ نفر در استان از لغو صدور مجوز تردد بین استانی خبر داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات