تاریخ انتشار : شنبه 25 اردیبهشت 1400 - 17:04
کد خبر : 7865

همه چیز به‌غیر از ثبت‌نام‌های انتخاباتی؛ از گرانی نان تا حواشی کشدار دربی

همه چیز به‌غیر از ثبت‌نام‌های انتخاباتی؛ از گرانی نان تا حواشی کشدار دربی

*آخرین روز از موعد ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری تقریبا همه نامزدهای سرشناس به وزارت کشور رفتند و نام‌نویسی کردند.   *در هیاهوی خیابان فاطمی، رسانه‌ها از گرانی اقلام مختلف خبر می‌دهند از جمله نان که رئیس اتحادیه نانوایان کرج گفته قرار است امسال ترخ انواع نان ۵۰درصد گران شود. البته نانوایان پیش از این

*آخرین روز از موعد ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری تقریبا همه نامزدهای سرشناس به وزارت کشور رفتند و نام‌نویسی کردند.

 

*در هیاهوی خیابان فاطمی، رسانه‌ها از گرانی اقلام مختلف خبر می‌دهند از جمله نان که رئیس اتحادیه نانوایان کرج گفته قرار است امسال ترخ انواع نان ۵۰درصد گران شود. البته نانوایان پیش از این خود راسا نان را گران کرده بودند.

 

*رئیس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی اعلام کرده در نیمه دوم پارسال این نهاد در مورد تماس ۲۴ هزار و ۳۰۰ تن مداخله کرده که این به معنای رشد ۲۳.۱ درصدی به نسبت سال ۹۸ است.

 

*حاشیه‌های دربی ۹۵ پایتخت هنوز ادامه دارد. آبی های پایتخت بشدت به اعلام نشدن پنالتی به سود تیمشان معترضند و مربی استقلال هم پس از کری‌خوانی وزیر ارتباطات گفته کاش آذری جهری در حد وزیر شعور داشته باشد. در مقابل قرمزها گفته اند از فرهاد مجیدی بخاطر توهین به وزیر بعنوان یک طرفدار پرسپولیس شکایت می کنند.

 

*نوزادی از زیر آوار خانه ویران شده توسط جنگنده‌های صهیونیستی زنده بیرون آمد.۷ نفر از اعضای خانواده این نوزاد ساعاتی پیش در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در اردوگاه الشاطئ در غرب غزه به شهادت رسیدند.

 

*کتک زدن یک دستفروش به دست ماموران شهرداری در شهر ری نیز در فضای مجازی جنجالی شده است. آنچنان که از این فیلم مشخص است بساط یک دستفروش بهم ریخته و مردم نسبت به نزاع در این حوزه معترضند.

 

*تیزر تبلیغاتی یکی از شرکت‌های لوازم خانگی که با حضور لیلا حاتمی ساخته شده نیز در فضای مجازی بازتاب ویژه‌ و عموما انتقادی داشته است. در این تبلیغ لیلا حاتمی با یخچال حرف می‌زند و این وسیله تازه خریداری شده که جایش در آشپزخانه است در وسط هال خانه قرار گرفته است.

 

*یک کارشناس حوزه بین الملل در توئیتی نوشت: چین از مخالفت آمریکا با صدور حتی بیانیه کوتاه در دو جلسه اضطراری اخیر شورای امنیت درباره وقایع غزه خبر داده و پرسیده اگر واشنگتن نگران حقوق مسلمانان از جمله در چین است، چرا در بحث مسلمانان فلسطین انکار و سکوت را در هم آمیخته و با فشار یکجانبه مانع اقدام سازمان ملل می شود؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات