تاریخ انتشار : جمعه 31 اردیبهشت 1400 - 18:24
کد خبر : 7990

خودنمایی لاریجانی در کلاب هاوس

خودنمایی لاریجانی در کلاب هاوس

*حضور علی لاریجانی در کلاب هاوس همانطور که انتظار داشت تبدیل به خبر اول شبکه‌های مجازی شد و بسیاری به سخنان انتخاباتی او واکنش نشان دادند. اظهار بی‌اطلاعی لاریجانی از ساخت برنامه «هویت» در دوره ریاست بر صداوسیما، فاصله‌گذاری با دیگر برادران لاریجانی، کارشکنی وزارت بهداشت در تحویل ۱۸ میلیون واکسن چینی، اشاره به موضوع

*حضور علی لاریجانی در کلاب هاوس همانطور که انتظار داشت تبدیل به خبر اول شبکه‌های مجازی شد و بسیاری به سخنان انتخاباتی او واکنش نشان دادند. اظهار بی‌اطلاعی لاریجانی از ساخت برنامه «هویت» در دوره ریاست بر صداوسیما، فاصله‌گذاری با دیگر برادران لاریجانی، کارشکنی وزارت بهداشت در تحویل ۱۸ میلیون واکسن چینی، اشاره به موضوع حصر و مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور، افتخار به تصویب ۲۰دقیقه‌ای برجام و دفاع از توافق هسته‌ای از بخش‌های مهم اظهارات رئیس سابق مجلس بود.

 

*به موازات واکنشِ غالبا انتقادی سیاسیون به این اظهارات، برخی کاربران مجازی اصولگرا مدعی شدند از شماری از نهادهای امنیتی بخاطر انتقاد از لاریجانی تذکر دریافت کرده‌اند. همچنین حملات سازماندهی شده به حساب توئیتری منتسب به لاریجانی باعث مسدود شدن آن شد.

 

*بعد از آغاز آتش بس در اراضی اشغالی، تصاویر شادی مردم غزه در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد. بر اساس آخرین آمار بیش از ۲۴۰ نفر قربانی حملات اسرائیلی‌ها شدند.

 

*بسیاری از کانال‌های تلگرامی امروز تصویر نقشه ایران در اتاق جلسه نتانیاهو و فرماندهان نظامی اسرائیلی را منتشر کردند.

 

*در هیاهوی پرونده قتل خرمدین‌ها، حادثه پدرکشی در رشت به دست مردی ۳۰ ساله بازتاب فراوانی یافت.

 

*سخنگوی دستگاه سیاست خارجی اروپا ضمن اشاره به پیشرفت مذاکرات برجامی گفته هنوز نمی‌توان تاریخ مشخصی را برای احیای توافق هسته‌ای و نشست اعضا در سطح وزرا اعلام کرد.

 

*فیلم رقص یک زن در میدان جهاد تهران در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی پخش شد. به گفته برخی از کاربران برخوردن نکردن با این زن تنها در فضای انتخاباتی قابل توجیه است.

 

*به گزارش ایران مامن، درگذشت ساندرو پل داور مجارستانی دیدار خاطره انگیز ایران و استرالیا، ممنوعیت پوشیدن شلوار جین در کره شمالی، اظهارات صادق زیباکلام درباره قطعی بودن پیروزی سیدابراهیم رئیسی در انتخابات، ادعای عزت الله ضرغامی مبنی بر اداره کشور بدون بودجه در صورت رسیدن به ریاست جمهوری و … از دیگر موضوعات مورد توجه در فضای مجازی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات