تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 - 12:50
کد خبر : 8077

رقبای اصولگرایان چطور ناک اوت شدند؟

رقبای اصولگرایان چطور ناک اوت شدند؟

در لیست هفت نفره‌ای که فارس از نامزدهای نهایی انتخابات منتشر ساخته، علاوه بر احمدی نژاد خبری از لاریجانی، جهانگیری و پزشکیان نیست و تنها مهرعلی‌زاده از اصلاح‌طلبان و عبدالناصر همتی از دولتی‌ها تایید صلاحیت شده‌اند.   این در حالی است که چندی پیش عنوان می‌شد دوقطبی ۱۴۰۰ بین دیپلماسی و میدان یعنی ظریف و

در لیست هفت نفره‌ای که فارس از نامزدهای نهایی انتخابات منتشر ساخته، علاوه بر احمدی نژاد خبری از لاریجانی، جهانگیری و پزشکیان نیست و تنها مهرعلی‌زاده از اصلاح‌طلبان و عبدالناصر همتی از دولتی‌ها تایید صلاحیت شده‌اند.

 

این در حالی است که چندی پیش عنوان می‌شد دوقطبی ۱۴۰۰ بین دیپلماسی و میدان یعنی ظریف و رئیسی شکل خواهد گرفت. محمد عطریانفر عضو ارشد کارگزاران مدعی شده اختلاف‌نظر اصلاح‌طلبان با روحانی و اصرار دولتی‌ها بر حمایت از لاریجانی باعث شد تا فایل صوتی جنجالی ظریف افشا و او که قصد کاندیداتوری داشت حذف شود.

 

حمید رسایی نماینده سابق و نامزد فعلی نمایندگی تهران هم گفته دلیل رد صلاحیت لاریجانی اقامت دختر وی در آمریکا است. به گفته وی شورای عالی امنیت ملی مصوب کرده اقوام درجه یک مقامات عالی نظام نباید در کشورهای متخاصم مثل انگلیس و آمریکا اقامت و تحصیل داشته باشند.

 

با این حال محمد مهاجری فعال رسانه‌ای اظهار داشته حسن روحانی در حال رایزنی با رهبری درباره لیست هفت نفره است و به وزیر کشور دستور داده به رغم فشارها اسامی را اعلام نکند.

 

در واکنش به تصمیم شورای نگهبان، آذر منصوری سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان گفته مسیری که این شورا در پیش گرفته نقض حقوق شهروندی و حاکمیت ملی است و مبانی انقلاب را به محاق می‌برد. به گفته وی از نظر شورای نگهبان مشارکت حداکثری با مشروعیت نظام ارتباطی ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات