تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1400 - 23:39
کد خبر : 8193

پاسخ به ۲شایعه کرونایی

پاسخ به ۲شایعه کرونایی

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در تازه‌ترین پیش‌بینی خود از روند این بیماری اظهار داشته تا ۱۰ روز آینده شمار بستری‌ها روزانه به هزار نفر می‌رسد. اما تا ۱۰ روز دیگر شمار قربانیان دورقمی نخواهد شد.   وی همچنین به برخی شایعات درباره کرونا پاسخ داد و آن را تکذیب کرده است از جمله

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در تازه‌ترین پیش‌بینی خود از روند این بیماری اظهار داشته تا ۱۰ روز آینده شمار بستری‌ها روزانه به هزار نفر می‌رسد. اما تا ۱۰ روز دیگر شمار قربانیان دورقمی نخواهد شد.

 

وی همچنین به برخی شایعات درباره کرونا پاسخ داد و آن را تکذیب کرده است از جمله این ادعا که دریافت‌کنندگان واکسن ۲ سال بعد خواهند مُرد.

 

علیرضا رئیسی همچنین گفته برخی تصور می‌کنند با افزایش دما در فصل گرم کرونا متوقف می‌شود که این گزاره صحیح نیست.

 

در همین حال، مسئولان بهداشتی گفته‌اند واکسیناسیون کادر درمان در ماه‌های اخیر جواب داده و طی یک ماه گذشته هیچ یک از کادر درمان بر اثر کووید۱۹ جانشان را از دست نداده‌اند. رئیس ستاد انتخابات کشور هم خواستار واکسیناسیون همه عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات شده است.

 

در راستای گسترش واکسیناسیون در کشور، مینو محرز عضو کمیته علمی ستاد کرونا درخواست کرده با توجه به مشکلات واردات، مجوز اضطراری برای استفاده از واکسن برکت صادر شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات