تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 10:56
کد خبر : 8242

گرم کردن اصلاح‌طلبان برای ورود به میدان

گرم کردن اصلاح‌طلبان برای ورود به میدان

*ماجرای نرسیدن فیلم انتخاباتی عبدالناصر همتی به پخش، یکی از حواشی عجیب تبلیغات انتخاباتی است. وی مدعی است که تلویزیون فیلم انتخاباتی او را پخش نکرده و به سانسور صداوسیما هم تن نداده است. مخالفانش اما می‌گویند این یک تبلیغات سیاه است و او این فیلم را عمدا دیر به صداوسیما تحویل داده است.  

*ماجرای نرسیدن فیلم انتخاباتی عبدالناصر همتی به پخش، یکی از حواشی عجیب تبلیغات انتخاباتی است. وی مدعی است که تلویزیون فیلم انتخاباتی او را پخش نکرده و به سانسور صداوسیما هم تن نداده است. مخالفانش اما می‌گویند این یک تبلیغات سیاه است و او این فیلم را عمدا دیر به صداوسیما تحویل داده است.

 

*در حالی که سعید جلیلی به دلخواه خود، خودروی تشریفات صداوسیما را پس زد و با تیبا به تلویزیون رفت، علی تاجرنیا نماینده مهرعلیزاده به سبب داشتن سابقه محکومیت امنیتی اجازه حضور در صداوسیما را پیدا نکرد.

 

*برخی در فضای مجازی این شایعه را مطرح کرده‌اند که اصلاح‌طلبان برای اعلام نامزد و تشویق مردم به مشارکت تحت فشار قرار دارند. رسانه‌ها پس از اعلام رسمی حمایت کارگزاران سازندگی از همتی و به نقل از دبیرکل این حزب خبر دادند که مهدی کروبی خواستار مشارکت جدی اصلاح‌طلبان در انتخابات شده است.

 

*جلیلی که این روزها از آزادی فضای مجازی حرف می زند، تلویزیون اینترنتی خود را راه اندازی کرده است. رئیسی هم رسما وارد فضای توئیتر شد تا همتی با کنایه از او بخواهد فیلترینگ این شبکه اجتماعی را بردارد تا مردم بهتر صدای قاضی‌القضات را بشنوند. در مقابل علی کریمی خطاب به همتی گفته کاش از کمربند مشکی کاراته برای شکستن تورم و رشد لحظه‌ای دلار استفاده می‌کردی.

 

*صحبت‌های تازه مهرعلیزاده درباره حق ورود زنان به ورزشگاه خبرساز شده است. از حواشی انتخاباتی هم بحث بر سر بوتاکس چهره محسن رضایی و مرغوبیت آن داغ است.

 

*«نصف شدن سهم ایران از اقتصاد جهان در چهار دهه گذشته خجالت‌آور است. وضع فعلی، نتیجه وعده‌های انتخاباتی گذشته است.»؛ این سخنان رئیس اتاق بازرگانی در رسانه‌های خارجی بازتابی گسترده داشت.

 

*شناور پشتیبانی آموزشی نیروی دریایی که چند روز قبل عازم ماموریت دریانوردی آموزشی در آبهای آزاد شده بود، ساعاتی قبل در حوالی بندر جاسک در یکی از سامانه‌ها دچار حریق شد. روز گذشته نیز سرهنگ کیانوش بساطی و سروان حسین نامنی از خلبانان نیروی هوایی ارتش در حین آماده‌سازی هواپیما قبل از پرواز، بر اثر عملکرد ناگهانی صندلی پران به شهادت رسیدند.

 

*قطعی مکرر برق خصوصا در شهرهای جنوبی کشور مردم را کلافه کرده است. اخیرا یکی از شهروندان شهر امیدیه با کودکی سه ماهه در بغل  مقابل اداره برق این شهر حضور یافته نسبت به قطعی مکرر برق اعتراض کرده است.

 

*مشکل پخش سریال «می خواهم زنده بمانم» در شبکه خانگی رفع شده است و این سریال دوباره منتشر می شود. نحوه تصویرگری کمیته و شهربانی در دهه شصت علت توقیف موقت این سریال عنوان شده است.

 

*سخنان عجیب احمدی نژاد که مدعی شده معترضان آبان۹۸ به من گفتند تو فقط بیا، بنزین اگر ۱۰ هزار تومان شد هم اشکالی ندارد، بازتاب ویژه ای در فضای مجازی پیدا کرده است. برخی عنوان می‌کنند که احمدی نژاد تنها به تبلیغات صرفا خودمحور روی آورده است و نمی داند عواقب سخنانش در فضای واقعی چیست.

 

*به گزارش ایران مامن، قتل هشت نفر در یک جنایت خانوادگی در زاهدان، اعلام افزایش ۴.۴درصدی ازدواج در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸، اعلان مرگ سالانه ۱۷ هزار نفر در جاده‌های کشور، انتشار تصاویر تلفات ده‌ها رأس گوسفند و بز در مسجدسلیمان، سرقت دوباره مجسمه و سردیس‌ها از جمله دیگر محورهای مورد توجه فجازی‌ها بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات