تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 خرداد 1400 - 17:27
کد خبر : 8525

انصراف نامزدها بعد از طلسم‌شکنی فوتبالی

انصراف نامزدها بعد از طلسم‌شکنی فوتبالی

*از خوشایندترین رخدادهای شبانه‌روز گذشته، پیروزی تیم ملی فوتبال ایران بر عراق با نتیجه یک بر صفر بود که ضمن شکستن طلسمی ۱۰ساله، ایران را راهی مرحله بعدی انتخابی جام جهانی کرد.   *در داغ‌ترین روزهای سال که بنابر اعلام سخنگوی صنعت برق رکورد مصرف را شکسته، فضای انتخاباتی تا حدی گرم شده است. محسن

*از خوشایندترین رخدادهای شبانه‌روز گذشته، پیروزی تیم ملی فوتبال ایران بر عراق با نتیجه یک بر صفر بود که ضمن شکستن طلسمی ۱۰ساله، ایران را راهی مرحله بعدی انتخابی جام جهانی کرد.

 

*در داغ‌ترین روزهای سال که بنابر اعلام سخنگوی صنعت برق رکورد مصرف را شکسته، فضای انتخاباتی تا حدی گرم شده است. محسن مهرعلیزاده و علیرضا زاکانی از رقابت‌ها کناره‌گیری کردند و قاضی زاده هاشمی هم گفته برای کنارکشیدن باید به حجت شرعی برسد.

 

*۲۱۰ نماینده مجلس در نامه‌ای به چهار نامزد اصولگرا از آنان خواستند به سود رئیسی از رقابت‌ها خارج شوند.

 

*بخشی از جبهه اصلاحات با نام ائتلاف جمهور از عبدالناصر همتی حمایت کرده‌اند و سیدمحمد خاتمی هم خطاب به مردم از آنان خواسته تا با حضورشان در انتخابات صحنه را به نفع جمهوریت بر هم بزنند. علاوه بر خاتمی، بیانیه دعوت علی لاریجانی هم مورد توجه قرار گرفت.

 

*محسن هاشمی هم که دیروز بر اثر حادثه ای دچار شکستگی بازو و بستری شد، حمایت خود را از همتی اعلام داشته است.

 

*در کش‌وقوس رقابت اصلاح‌طلبان و اصولگرایان، تعدادی از مدیران مسئول روزنامه‌ و رسانه‌های اصلاح‌طلب به دیدار سیدابراهیم رئیسی رفتند. این اقدام روزنامه های شرق، آرمان، ابتکار، آفتاب یزد و خبرگزاری‌های ایسنا و ایلنا و … با انتقادات شدیدی روبرو شد و اقتصاد۲۴ عکس یادگاری آنان را شرم آور توصیف کرد.

 

*در شبانه روز اخیر محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه و مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی شایعه جانشینی رئیسی را تکذیب کردند.

 

*یک کانال تلگرامی مدعی شده خبرگزاری صداوسیما نتایج نظرسنجی خود را که در آن محسن رضایی پیش‌تاز است حذف کرده است.

 

*رئیس جمهوری در جلسه امروز هیات دولت گفت اگر دولت دوازدهم نبود حتما امروز همه قطعنامه‌های فصل هفتم شورای امنیت بر سر ما بود.

 

*اسحاق جهانگیری ضمن انتقاد مجدد از شورای نگهبان، از تنش شدید در یکی از جلسات سران قوا بر سر افزایش قیمت بنزین سخن گفته و اظهار داشته این تصمیم را سه سر قوه امضا کردند.

 

*رئیس اتاق بازرگانی تهران گفته ۳۰درصد جامعه زیرخط فقرند و با این سیاست‌ها این رقم به ۵۰درصد می‌رسد.

 

*حرکت کریستیانو رونالدو در نشست خبری پیش از دیدار پرتغال با مجارستان و برداشتن بطری‌های کوکاکولا (یکی از اسپانسرهای مسابقات یورو) باعث زیان ۴میلیارد دلاری این شرکت شد.

 

*به گزارش ایران مامن، دستگیری مرد سبزپوش اسب‌سوار و شمشیر به‌دست در اصفهان که باعث وحشت مردم شده بود، جایگزینی آمبولانس با نعش‌کش در مسابقه فوتبال دو تیم خوزستانی، ورود زنان موتورسوار و برخی از ورزشکاران به کمپین رئیسی و … از دیگرموضوعات داغ مجازی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات