تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 - 23:46
کد خبر : 9707

انتظار بورسی‌ها برای حذف دامنه نوسان

انتظار بورسی‌ها برای حذف دامنه نوسان

رشد شاخص بورس تهران هرچند چندان چشمگیر نبود (۱۷۲۲ واحد) اما به معنای تثبیت پایه یک میلیون و چهارصد هزار واحدی در نخستین روز هفته سوم مرداد بود.   برای هفته پیش‌رو کارشناسان بازار سرمایه معتقدند بازار با پیشروی گروه‌های شاخص‌ساز بازار همراه می‌شود و شاخص روند متعادلی را خواهد داشت. بنابراین در روزهای آینده

رشد شاخص بورس تهران هرچند چندان چشمگیر نبود (۱۷۲۲ واحد) اما به معنای تثبیت پایه یک میلیون و چهارصد هزار واحدی در نخستین روز هفته سوم مرداد بود.

 

برای هفته پیش‌رو کارشناسان بازار سرمایه معتقدند بازار با پیشروی گروه‌های شاخص‌ساز بازار همراه می‌شود و شاخص روند متعادلی را خواهد داشت. بنابراین در روزهای آینده احتمالا شاهد رشد گروه‌های پتروشیمی، نفتی، فلزات اساسی و دیگر گروه‌های بزرگ بازار باشیم.

 

برخی دیگر از کارشناسان اما پیش‌بینی کرده‌اند گروه‌های خودرویی و بانکی که هفته گذشته از تحرکات بازار جا مانده‌اند به نظر می‌رسد در هفته جاری روند متعادل‌تری را داشته باشند.

 

و اما درباره سمت‌وسوی جریان نقدینگی و احتمال ورود آن به بازار سرمایه نایب رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی گفته است: نقدینگی‌های پارک‌شده در بیرون از بورس، آماده بازگشت شده‌اند. در صورتی که دامنه نوسان از معاملات بازار سهام حذف شود سهامداران با تحلیل و ارزیابی وضعیت شرکت‌ها وارد بازار می شوند و دیگر شاهد کندی نقدشوندگی در بازار نخواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات