تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردین 1400 - 12:26
کد خبر : 7093

معلق‌بازی قاضی

معلق‌بازی قاضی

«سید امیرحسین قاضی‌زاده» نایب رئیس مجلس و نماینده مشهد هم چند روز پیش برای ریاست‌جمهوری اعلام آمادگی کرد تا در کنار چهره‌هایی مثل «علی نیکزاد» و شاید «محمدباقر قالیباف»، جمع بالانشینان بهارستان که سودای پاستور دارند جمع‌تر شود.   سیدامیرحسین که برادرش سیداحسان را هم به مجلس آورده البته وزن پسرعمویشان «سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی» وزیر

«سید امیرحسین قاضی‌زاده» نایب رئیس مجلس و نماینده مشهد هم چند روز پیش برای ریاست‌جمهوری اعلام آمادگی کرد تا در کنار چهره‌هایی مثل «علی نیکزاد» و شاید «محمدباقر قالیباف»، جمع بالانشینان بهارستان که سودای پاستور دارند جمع‌تر شود.

 

سیدامیرحسین که برادرش سیداحسان را هم به مجلس آورده البته وزن پسرعمویشان «سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی» وزیر سابق بهداشت را ندارد؛ چهره‌ای که در نیمه اول دولت روحانی با بیمه سلامت گل کرد، هرجا می‌رفت دوربین همراهش بود، می‌گفتند شاید نامزد جناح مخالف دولت در انتخابات شود اما دی‌ماه ۹۷ در اعتراض به عدم تامین بودجه طرح تحول سلامت از دولت دوازدهم کنار کشید.

 

 

پسرعموی وزیر سابق و عضو برجسته «جبهه پایداری» البته در مصاحبه اخیرش گفته ماهیانه ۲۲ میلیون تومان حقوق می‌گیرد و افرادی که فکر می‌کنند نمی توانند مشکلات مملکت را حل کنند نباید در انتخابات حضور یابند.

 

دو نکته مهم در نامزدی این نماینده مجلس به چشم می‌خورد؛ اول اینکه حقوق ۲۲ میلیون تومانی یکی از منتقدان «حقوق‌های نجومی» آن هم در مجلسی که خود را انقلابی و مدافع حقوق مردم می‌داند بسیار جای تامل دارد.

 

دوم سینه‌چاک بودن این‌همه مدعی از میان مجلسی‌هایی است که بهارستان را آباد کرده حالا انتظار واقعیشان از کرسی‌های مجلس به عنوان سکوی پرش را آشکار می‌سازند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات