تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 - 15:53
کد خبر : 9846

تعطیلی برای نفس‌تازه کردن کرونا؟

تعطیلی برای نفس‌تازه کردن کرونا؟

ستاد کرونا باز هم تصمیم گرفت تا روزهای پیرامون تعطیلات تقویمی را (از ۲۵تا ۳۰مرداد) تعطیل کند. پیش از این و حدفاصل ۲۹تیر تا ۳مرداد هم تهران و البرز تعطیل شد که به افزایش مسافرت‌ها و تشدید وضعیت کنونی دامن زد.   حالا گفته می‌شود  منع تردد سراسری و بین‌استانی از فردا ساعت ۱۲ ظهر

ستاد کرونا باز هم تصمیم گرفت تا روزهای پیرامون تعطیلات تقویمی را (از ۲۵تا ۳۰مرداد) تعطیل کند. پیش از این و حدفاصل ۲۹تیر تا ۳مرداد هم تهران و البرز تعطیل شد که به افزایش مسافرت‌ها و تشدید وضعیت کنونی دامن زد.

 

حالا گفته می‌شود  منع تردد سراسری و بین‌استانی از فردا ساعت ۱۲ ظهر تا صبح شنبه دو هفته آینده (آخر وقت جمعه پنجم شهریور) اعمال خواهد شد. این منع تردد سراسری و بین استانی خواهد بود و جریمه‌های سنگین حتما اخذ خواهد شد.

 

نقشه جدید رنگ‌بندی هم نشان می‌دهد که تنها ۵۹شهر نارنجی و ۳۰شهر زرد روی نقشه باقی است و ۳۵۹شهر دیگر رنگ قرمز و قرمز تیره دارد. در این اوضاع این نگرانی وجود دارد که حتی اگر سفرهای کرونایی تا حدی کنترل شود، تعطیلات به شلوغی مراسم عزاداری دامن بزند.

 

 

همه این اخبار همراه با رکوردشکنی میزان متوفیان روزانه تهران طی ۵۱ سال اخیر (۳۹۰نفر)، انتشار آمار غیررسمی مرگ روزانه ۲۰۰نفر در مشهد، افزایش ۴.۵ برابری فوتی‌های کرونا در خوزستان طی ۲هفته و … انتشار می‌یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات