تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1400 - 0:05
کد خبر : 9871

بورس، دلار و آستانه کانال‌های تازه در روز سقوط کابل

بورس، دلار و آستانه کانال‌های تازه در روز سقوط کابل

رشد ۱۹هزار واحدی بازار سهام (۲۴مرداد) علاوه بر جبران سرخپوشی روز قبل از آن، شاخص کل را در آستانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی شدن قرار داد. به احتمال زیاد بعد از تعطیلی پنج‌روزه پایه جدیدی برای شاخص کل به تثبیت خواهد رسید.   علاوه بر این برخی تحلیلگران بورس برای روزهای گشایش بازار

رشد ۱۹هزار واحدی بازار سهام (۲۴مرداد) علاوه بر جبران سرخپوشی روز قبل از آن، شاخص کل را در آستانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی شدن قرار داد. به احتمال زیاد بعد از تعطیلی پنج‌روزه پایه جدیدی برای شاخص کل به تثبیت خواهد رسید.

 

علاوه بر این برخی تحلیلگران بورس برای روزهای گشایش بازار می‌گویند بسیاری از بورسی‌ها به سمت شرکت‌هایی می‌رود که در این مدت رشد کمتری داشتند و  دارای ظرفیت‌های نهفته‌‌اند. در حال حاضر سهامدارانِ بیشتری دریافته‌اند بدون نگاه تحلیلی به بازار نمی‌توان معامله‌ای را انجام داد.

 

و اما در بازار ارز، دلار در آستانه ۲۷ هزار تومانی شدن قرار گرفت؛ رخدادی که برخی آن را متاثر از تحولات افغانستان می‌دانند.

 

از دید برخی تحلیلگران، یک روز پس از تصرف هرات به عنوان بازار ارزی تاثیرگذار بر شرق کشور، سقوط کابل باعث رشد ۶۰۰ تومانی قیمت دلار ظرف چند ساعت شد.

 

به گزارش رسانه‌ها بهای دلار در معاملات پشت خطی به ۲۶ هزار و ۹۱۰ تومان رسیده و فعالان بازار ارز از بسته شدن کانال نقل و انتقال در بازار هرات ابراز نگرانی می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات