تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1400 - 17:05
کد خبر : 11717

بگیر و ببند خبرنگاریِ غیرهماهنگ‌شده

بگیر و ببند خبرنگاریِ غیرهماهنگ‌شده

با پایان کار دولت روحانی که مجری‌های صداوسیما بی‌پروا منصب‌داران اجرایی را به دلایل‌ ناکارآمدی مقابل گرانی و آبگرفتگی و زلزله و کرونا و … زیر اخیه می‌کشیدند، بسیاری تصور می‌کردند روابط بین دولت و صداوسیما گل‌وبلبل شود.   ادامه وضعیت سابق باعث شده تا هنوز شاهد تک‌‌حمله‌هایی از مجری-بازیگرهای انتقادی صداوسیما به وزارتخانه‌های اقتصادی

با پایان کار دولت روحانی که مجری‌های صداوسیما بی‌پروا منصب‌داران اجرایی را به دلایل‌ ناکارآمدی مقابل گرانی و آبگرفتگی و زلزله و کرونا و … زیر اخیه می‌کشیدند، بسیاری تصور می‌کردند روابط بین دولت و صداوسیما گل‌وبلبل شود.

 

ادامه وضعیت سابق باعث شده تا هنوز شاهد تک‌‌حمله‌هایی از مجری-بازیگرهای انتقادی صداوسیما به وزارتخانه‌های اقتصادی دولت باشیم.

 

انتقادهای بی‌هزینه صداوسیمایی و سایر رسانه‌های حکومتی در حالی ادامه دارد که خبرنگارهای بی‌پشتوانه بخاطر یک خبر با سنگین‌ترین هزینه‌‌ها مواجهند.

 

اواخر شهریور بود که خبر بازدداشت ۱۱روزه سینا قلندری بخاطر انتشار خبر قتل ناموسی مبینا سوری همسر نوجوان یک روحانی در استان لرستان بازتابی گسترده یافت.

 

حالا همزمان با شکایت وزارت نفت از عاطفه اسماعیلی افشاگر حقوق‌های نجومی نفت‌ها، همسر احسان پارسا خبرنگار محیط زیستی از گرفتاری او در زندان خبر داده است.

 

دلیل این بازداشت هم انتشار تصاویر کولی گرفتن مدیرکل محیط زیست لرستان برای عبور از یک چشمه بوده است.

 

 

مهرداد بیرانوند مدیر کل محیط زیست گفته پارسا باید عذرخواهی کند تا مورد بخشش قرار گیرد و گفته استخوان پایش درز برداشته که کولی گرفته است.

 

سرجمع اتفاقات اخیر اینکه طی ماه‌های اخیر خبرنگاران و اهالی رسانه سیگنال‌های دست به عصا رفتن را دریافت کرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات