تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1400 - 22:46
کد خبر : 11722

دستور رئیسی درباره انتصابات بودار

دستور رئیسی درباره انتصابات بودار

اواسط مهرماه گزارشی منتشر شد که می‌گفت از ۱۸۰ انتصاب جدید در سطوح معاون وزیر، استاندار، مدیران سازمان‌های بزرگ دولتی، روسای دانشگاه‌های مهم و … که به منزله شروع خانه‌تکانی سیدابراهیم رئیسی بود، ۸۴ حکم مربوط به افراد بی‌ارتباط با مناصب و بودار بوده است.   به گزارش ایران مامن، همزمان با احکام شهردار تهران

اواسط مهرماه گزارشی منتشر شد که می‌گفت از ۱۸۰ انتصاب جدید در سطوح معاون وزیر، استاندار، مدیران سازمان‌های بزرگ دولتی، روسای دانشگاه‌های مهم و … که به منزله شروع خانه‌تکانی سیدابراهیم رئیسی بود، ۸۴ حکم مربوط به افراد بی‌ارتباط با مناصب و بودار بوده است.

 

به گزارش ایران مامن، همزمان با احکام شهردار تهران برای داماد و تولید پست‌های جدید نظیر دستیار ویژه شعر و ادب، وزرا و مدیران دولت رئیسی هم با انتقادات فراوانی بخاطر گزینش فامیل و آشنایانشان مواجه شدند؛ از شایعه انتصاب داماد وزیر بهداشت تا احکام مدیرکلی و مشاور و … برای سه برادرزن وزیر کشاورزی و …

 

در این میان، امضای حکم سرپرستی صندوق بازنشستگی فولاد برای پسر لاله افتخاری بلافاصله بعد از تمجید چشمگیرش از رئیسی که عملکرد او را مطابق سیره اهل بیت توصیف کرده بود، اخیرا بسیار خبرساز شد.

 

فداحسین مالکی نماینده زاهدان امروز با اشاره به «ماه عسل» انتصابات اظهار داشته باید گزارشی از احکام فامیلی در دولت تهیه شود. همزمان رئیس جمهوری دستور داده وزرا بلافاصله به خبرسازی‌ها و ادعاهای کذب پاسخ دهند تا مانع از ناامیدی مردم شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات