تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مرداد 1399 - 10:04
کد خبر : 1671

انفجار در زاهدان؛ هدف حمله پلیس ۱۱۰

انفجار در زاهدان؛ هدف حمله پلیس ۱۱۰

ساعت۲۶ دقیقه بامداد امروز یک بمب صوتی در منطقه زیباشهر زاهدان منفجر شد. این بمب صوتی در اطراف یک خودروی انتظامی منفجر و منجر به مجروح شدن یک سرباز و مامور انتظامی شد. به گزارش ای.بی پرس پایگاه خبری مردم سیستان و بلوچستان، گفته می شود گروهک تروریستی جیش الظلم مسئولیت این اقدام را بر

ساعت۲۶ دقیقه بامداد امروز یک بمب صوتی در منطقه زیباشهر زاهدان منفجر شد. این بمب صوتی در اطراف یک خودروی انتظامی منفجر و منجر به مجروح شدن یک سرباز و مامور انتظامی شد.

به گزارش ای.بی پرس پایگاه خبری مردم سیستان و بلوچستان، گفته می شود گروهک تروریستی جیش الظلم مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفته است.

این انفجار منجر به ایجاد خسارات مالی نیز شد که هنوز اطلاعات دقیقی از میزان خسارت های یه وجود آمده در دسترس نیست.

معاون امنیتی انتظامی سیستان و بلوچستان در این خصوص اظهار داشته در پی تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰مبنی بر بروز حادثه ایی در شهرک کارگاهی زاهدان، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند که در این حین عاملان این تماس دروغین یک بمب صوتی را در اطراف خودروی انتظامی منفجر کردند.  در این رابطه ۵نفر مظنون دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

به گزارش ایران مامن، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با صدور اطلاعیه‌ای از مجروح شدن چهار نفر از ماموران انتظامی شهرستان زاهدان بر اثر انفجار بمب صوتی بامداد امروز چهارشنبه در یکی از خیابان‌های این شهر خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات