تاریخ انتشار : یکشنبه 16 شهریور 1399 - 21:42
کد خبر : 2146

خانم نماینده چه ساعتی را صرف مطالعه می‌کنید؟

خانم نماینده چه ساعتی را صرف مطالعه می‌کنید؟

هیچ اهمیتی ندارد که خانم نماینده مجلس ایران متوجه نیست که اندروید یک سیستم عامل است و اساسا با فضای مجازی تفاوت دارد.   اهمیتی ندارد که ایشان جوری از فضای مجازی سخن می‌گوید که گویی با مقولاتی نظیر سرچ مقالات، مطالعه اخبار و اطلاعات و دانلود انواع کتاب‌ها، مجلات، پادکست‌ها و فیلم‌های اینترنتی بیگانه

هیچ اهمیتی ندارد که خانم نماینده مجلس ایران متوجه نیست که اندروید یک سیستم عامل است و اساسا با فضای مجازی تفاوت دارد.

 

اهمیتی ندارد که ایشان جوری از فضای مجازی سخن می‌گوید که گویی با مقولاتی نظیر سرچ مقالات، مطالعه اخبار و اطلاعات و دانلود انواع کتاب‌ها، مجلات، پادکست‌ها و فیلم‌های اینترنتی بیگانه است‌.

اهمیتی نمی‌دهیم که ایشان نمی‌داند اغلب دانشجویان، استادان، محققان و نویسندگان به فراخور سبک زندگی خود، شب هنگام را جهت تحقیق و مطالعه و به طبع استفاده از فضای مجازی ترجیح می‌دهند.

 

اشکالی ندارد که خانم نماینده سه فرزندش را در خلاء و به دور از جریان اطلاعات و واقعیت‌ها بزرگ می‌کند و پیش فرض کلی ایشان جیز بودن فضای مجازی‌ست.

 

اما گویا نمایندگان وظیفه‌ی اصلی خود را فراموش کرده‌اند. نماینده بنا‌ست حافظِ راستین منافع و خواسته‌ها و سبک زندگی مورد نظر مردمش باشد نه آنکه دیکتاتور کوچکی شده، در مجلس جولان بدهد و منویات و دیدگاه‌های شخصی خودش را بر سر مردم بکوبد.

 

وظیفه‌ی سنگین نمایندگی ایجاب می‌کند قبل از هر اظهار نظری تحقیق کنید، با مشاوران، کارشناسان و مردم گفتگو کرده و سپس نتیجه را صادقانه و عالمانه اعلام نمایید. اینها ابتدایی‌ترین اصول جمهوری و دموکراسی هستند.

 

قرار نیست اعتماد مردم صرف تحقق آرمان‌‌ها و دیدگاه‌های شخصی و چه بسا ناقص و غیرکارشناسی هیچ فردی بشود.

 

در لیست ویژگی‌‌های یک نماینده به موارد زیر اشاره شده است:

احاطه بر مسایل کلان مملکتی، برخورداری از هوش، ذکاوت و درایت سیاسی، قوه تشخیص بالا، قدرت تجزیه و تحلیل مسایل، توانایی و سواد جستجو، دست­یابی و مطالعه اطلاعات، به همراه مشاوران خوش فکر، با درایت و صاحب نظر.

 

خانم نماینده! به خودتان پاسخ دهید. شما دقیقا چه ساعتی از شبانه‌روز را صرف مطالعه و تحقیق و ارتقا خود در رابطه با کسب این موارد می‌کنید؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات