تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آبان 1399 - 17:59
کد خبر : 3164

تداوم سقوط در روز جهش دارویی‌ها

تداوم سقوط در روز جهش دارویی‌ها

امروز باز هم شاخص بازار سرمایه با افت مواجه شد. این در حالی بود که اگرچه بازارهای موازی در ساعات اولیه با افت قیمت روبرو شدند، اما در بعد از ظهر، قیمت‌ها در بازار سکه و ارز افزایش یافت.   شاخص کل بورس تهران امروز با ۲۲۳۷۴.۵۷ واحد کاهش معادل ۱.۷۷ درصد تا ۱,۲۴۰,۵۱۲.۷۲ واحدی

امروز باز هم شاخص بازار سرمایه با افت مواجه شد. این در حالی بود که اگرچه بازارهای موازی در ساعات اولیه با افت قیمت روبرو شدند، اما در بعد از ظهر، قیمت‌ها در بازار سکه و ارز افزایش یافت.

 

شاخص کل بورس تهران امروز با ۲۲۳۷۴.۵۷ واحد کاهش معادل ۱.۷۷ درصد تا ۱,۲۴۰,۵۱۲.۷۲ واحدی کاهش پیدا کرد و نشان داد که بازار همچنان با ریزش ارزش مواجه است.

 

شاخص هم وزن بورس تهران هم با ۲۷۰۰.۶۰ واحد کاهشی به ۳۶۸,۸۷۴.۰۴ واحدی رسید.

 

امروز بیشترین تاثیر در کاهش شاخص بورس تهران را نمادهای «فملی»، «کگل» و «فولاد» داشتند و در مقابل نمادهای «دعبید»، «تیپیکو»، و «فاما» هم بیشترین تاثیر را بر افزایش شاخص داشتند.

 

به گزارش ایران مامن، شاخص بازار فرابورس مسیر کاهشی را در پیش گرفت و با ۲۷۳.۷۸ واحد کاهش به ۱۵,۶۱۷.۹۴ واحدی رسید.

 

نمادهای «آریا»، «میدکو» و «کگهر» بیشترین تاثیر منفی و نمادهای «غصینو»، «تلیسه» و «کاسپین» هم بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

 

امروز در حالی که اغلب گروه‌ها همچنان به ریزش ارزش دچار شدند، گروه «مواد و محصولات دارویی» با افزایش چشمگیر قیمت، توانستند مانع از ریزش بیشتر ارزش بازار شوند. اغلب نمادهای این گروه افزایش ۵ درصدی پیدا کردند و برخی کارشناسان پیش‌بینی کردند که همچون سال ۱۳۹۷، بازگشت روند صعودی در این گروه، می‌تواند مقدمه‌ای برای بازگشت شاخص در بازار باشد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات