تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 - 12:48
کد خبر : 3365

کاسبان وطنی کرونا

کاسبان وطنی کرونا

کرونا برای هرکسی آب نداشت و نان برید و جان گرفت، سر سفره بعضی از زرنگ‌های همیشه در صحنه نان‌های زیادی گذاشت. نگاهی به سایت دیوار و بعضی دیگر از سایت‌های سفارش کالا و خدمات نشان می‌دهد چقدر بازار تبلیغات در زمینه تجهیزات پیشگیری کرونا داغ است. روزنامه خراسان در گزارشی به این آگهی‌ها پرداخته

کرونا برای هرکسی آب نداشت و نان برید و جان گرفت، سر سفره بعضی از زرنگ‌های همیشه در صحنه نان‌های زیادی گذاشت.

نگاهی به سایت دیوار و بعضی دیگر از سایت‌های سفارش کالا و خدمات نشان می‌دهد چقدر بازار تبلیغات در زمینه تجهیزات پیشگیری کرونا داغ است.

روزنامه خراسان در گزارشی به این آگهی‌ها پرداخته است؛ یکی از این تبلیغات مربوط به لامپ اشعه فرابنفش است که ظاهرا ساخت کشور هلند و آن طور که آگهی دهنده مدعی شده،  مناسب برای ضدعفونی محیط های خاص در ارتباط با کرونا مثل آزمایشگاه است.

 

ریموت‌داری که با ازن کار می‌کند

آگهی بعدی دستگاه های ضدعفونی کننده محیط با گاز ازن است که در شرح آگهی نوشته شده: دستگاه مدل ایستاده آنتی باکتریال، مجهز به ریموت و مدار تایمینگ، سیستم هشدار حضور انسان با لوله های حاوی گاز ازن ، مناسب برای محیط هایی که در تماس مکرر با ویروس کرونا هستند مثل منزل ، دفتر کار، بیمارستان و سایر محیط های در معرض سرایت، جایگزینی مناسب برای الکل و وایتکس و مورد تایید تمام نهادها و سازمان بهداشت بین المللی است.

 

ضدعفونی کننده ۴.۵ تا ۱۰ میلیون تومانی

آگهی دیگر به دستگاه استریل کننده کرونا مربوط می‌شود که آگهی دهنده آن در توضیحات و تبلیغ این دستگاه نوشته است: دستگاه دارای تاییدیه ویروس و باکتری کشی از آزمایشگاه رفرنس وزارت بهداشت ، تاییدیه حذف آلایندگی ، غیرفعال سازی و جلوگیری از عفونت زایی ویروس کرونا در هوا و سطوح، استاندارد اروپا و سایر مجوزها است.قیمت این فناوری و دستگاه هم در چهار مدل مختلف برای فضاهای از ۶۰ تا ۲۵۰ متر مربعی از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان متفاوت است.

اما نکته جالب این آگهی جمله ای است که در انتهای آن نوشته شده: «بدون نیاز به ماسک و فاصله گذاری اجتماعی »

 

کشتن کرونا در ۸ ثانیه

دستگاه مشابه دیگری هم با عنوان دستگاه برودتی ضدعفونی کننده وجود دارد که آگهی دهنده در توضیحاتش مدعی شده: قابلیت این دستگاه پیشرفته این است که در ۸ثانیه دونوع ویروس آنفلوآنزا و کووید ۱۹ را که از هر فرد آلوده وارد محیط و فضا می شود کاملا ریشه کن ونابود می سازد، این سیستم مجهز به سنسور میکرویاب ومیکروسنج و المان های نوری و خازنی و ترموستات برای دمای درخواستی محیط ومجهز به ۲۵ آپشن متد روز دنیاست و در چهار وضعیت سرمایش گازی، هیتر گرمایشی، بخارساز سرد وگرم و رطوبت ساز محیط کار می کند که ۳۰ نوع بیماری را بهبود می بخشد و از همه مهم تر پایه مخزن مایع ضدعفونی کننده R.A derocse با محلولی خاص از ترکیب گیاهان نادر بوده که هیچ عوارضی روی انسان ، حیوانات و خزندگان ندارد اما قادر است در  ۴ تا ۸ ثانیه محیط را کاملا ضدعفونی کند!

چراغ جادویی ضدکرونا

آگهی بعدی مربوط به یک چراغ ضدعفونی کننده است، چراغ ضدعفونی کننده uvc پرتابل و ۳ کاره ضد کرونا که در توضیحاتش مدعی شده: چراغ ضدعفونی کننده ۳ کاره: تشعشع ضدعفونی، پاور بانک و چراغ قوه برای ضدعفونی محیط های آلوده به ویروس کرونا ، ضدعفونی تلفن همراه، لباس، بدن انسان و تمام سطوح و محیط ها، جایگزین مناسبی برای محلول های ضدعفونی ناسازگار با پوست بدن مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی. آگهی مشابه دیگری هم برای این چراغ ها با مدلی دیگر به صورت پرتابل با عنوان ضدکرونا وجود دارد که در آن نوشته شده: برای ضدعفونی محیط های باکتریال و آلوده به ویروس کروناست و نرخ ضدعفونی ۹۹ درصدی با شعاع ضدعفونی تا سه متر مناسب برای محیط های مختلف از جمله خودرو در نظر گرفته شده ! در این آگهی نیز ادعا شده که محصول مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان جهانی بهداشت است.

به گزارش ایران مامن، علاوه بر این بعضی سلبریتی‌ها هم در شبکه‌های مجازی انواع شربت و معجون‌های ضدکرونا را تبلیغ کرده و در صنف کاسبان کرونا قرار گرفته‌اند.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات