تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آذر 1399 - 17:09
کد خبر : 3684

ادامه رشد بورس و نوید یک عرضه اولیه تازه

ادامه رشد بورس و نوید یک عرضه اولیه تازه

بازار سرمایه روز سبز دیگری را سپری کرد و توانست تا میانه کانال یک میلیون و چهارصد هزارتومانی پیش برود. این پیشروی، موجب گمانه زنی کارشناسان درباره رشد احتمالی بیشتر در روزهای آینده شده است.   شاخص کل بورس تهران امروز با ۳۸۶۵۶.۳۹ واحد افزایش معادل ۲.۷۱ درصد تا ۱,۴۶۵,۹۳۴.۲۴ واحدی افزایش یافت.   اکنون

بازار سرمایه روز سبز دیگری را سپری کرد و توانست تا میانه کانال یک میلیون و چهارصد هزارتومانی پیش برود. این پیشروی، موجب گمانه زنی کارشناسان درباره رشد احتمالی بیشتر در روزهای آینده شده است.

 

شاخص کل بورس تهران امروز با ۳۸۶۵۶.۳۹ واحد افزایش معادل ۲.۷۱ درصد تا ۱,۴۶۵,۹۳۴.۲۴ واحدی افزایش یافت.

 

اکنون این بازار می‌تواند در گام بعدی و فردا، حتی به کانال یک میلیون و پانصد هزار واحدی نیز صعود کند؛ صعودی که شرایط را برای مثبت باز شدن «پالایش یکم» فراهم خواهد کرد.

 

شاخص هم وزن بورس تهران هم با ۶۹۳۹.۱۹ واحد افزایش به ۴۱۷,۷۸۵.۱۴ واحدی رسید.

 

امروز نمادهای «فارس»، «فولاد» و «شستا» بیشترین اثر مثبت و نمادهای «وصندوق»، «رانفور» و «قصفها» بیشتر اثر منفی را بر شاخص داشتند.

 

به گزارش ایران مامن، شاخص بازار فرابورس هم افزایش پیدا کرد و با ۴۲۵.۶۲ واحد افزایش به ۱۸,۲۶۱.۷۴ واحدی رسید.

 

نمادهای «مارون»، «بپاس» و «صبا» بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای «بزاگرس»، «تلیسه» و «پخش» هم بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

 

امروز در حالی که کلیت بازار، گاردی صعودی داشت و اغلب سهم‌ها رشد قیمتی پیدا کردند، اما گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» شرایط خوبی نداشت و برخی سهم‌های این گروه، کاهش قیمت پیدا کردند.

 

خبر یک عرضه اولیه جدید برای روزهای آینده نشان داد که امیدها به بازار بازگشته است و بیانیه‌ شورای روابط خارجی اروپا هم امیدها برای بازگشت دولت آینده آمریکا به برجام را افزایش داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات