تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 - 16:15
کد خبر : 5720

هیجان مسافرت با جت جنگی

هیجان مسافرت با جت جنگی

با توقف برجام، خرید و نوسازی ناوگان هوایی هم به بن‌بست خورد و قراردادهای ایران با سه شرکت هواپیمایی ایرباس، ای.تی.آر و ایرباس برای خرید ۲۰۰ فروند هواپیما معلق و روند تحویل هواپیماهای خریداری شده متوقف شد.   حالا رئیس سازمان هواپیمایی از ساخت جت ۷۰ تا ۱۰۰ نفره ایرانی از طریق انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با

با توقف برجام، خرید و نوسازی ناوگان هوایی هم به بن‌بست خورد و قراردادهای ایران با سه شرکت هواپیمایی ایرباس، ای.تی.آر و ایرباس برای خرید ۲۰۰ فروند هواپیما معلق و روند تحویل هواپیماهای خریداری شده متوقف شد.

 

حالا رئیس سازمان هواپیمایی از ساخت جت ۷۰ تا ۱۰۰ نفره ایرانی از طریق انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با وزارت دفاع خبر داده است.

 

به گزارش ایران مامن به نقل از «تورج دهقانی زنگنه»، به عنوان حاکمیت صنعت حمل و نقل هوایی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که هواپیمای ۷۰ نفره و جت ۱۰۰ نفره در داخل بسازیم و به زودی با دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته قراردادی به امضا خواهد رسید.

 

 

دهقانی زنگنه با بیان اینکه تولید جت ۱۰۰ نفره در مرحله مطالعات است، افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار زیادی تشکیل شده‌اند که توان بسیار بالایی دارند و امیدواریم به زودی شاهد پرواز این جت ها باشیم.

 

اواخر آبان‌ماه هم «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد داده بود افرادی که هواپیمای شخصی دارند از آن برای جابجایی مسافر استفاده کنند.

 

اخبار مرتبط:

آقای وزیر، باروت نم‌کشیده‌ توضیح نمی‌خواهد

فانتزی‌های یک وزیر؛ پرواز «مردم» با مسافرکش بالدار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات