تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آذر 1399 - 17:21
کد خبر : 3734

مگر شورای نگهبان به داد مردم برسد

مگر شورای نگهبان به داد مردم برسد

«محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس، امشب (۱۳آذر) و بعد از بخش خبری ۲۱ شبکه شبکه ۱ به مناسبت روز مجلس با مردم سخن می‌گوید تا دستاوردهای خانه ملت را برای آنان تشریح کند.   ناگفته پیدا است رئیس مجلسِ انقلابی این فرصت را از دست نخواهد داد و بخش عمده زمانش را به حمله به رقیبش

«محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس، امشب (۱۳آذر) و بعد از بخش خبری ۲۱ شبکه شبکه ۱ به مناسبت روز مجلس با مردم سخن می‌گوید تا دستاوردهای خانه ملت را برای آنان تشریح کند.

 

ناگفته پیدا است رئیس مجلسِ انقلابی این فرصت را از دست نخواهد داد و بخش عمده زمانش را به حمله به رقیبش در پاستور اختصاص خواهد داد.

 

چیزی هم که در این میان واقعا اهمیتی ندارد، دادنِ گزارشِ کار به مردم است چون عملا کاری جز حاشیه‌سازی و سیاسی‌کاری انجام نشده که آن هم مثل اوضاع دو‌سه روز اخیر بازار همه مستحضرش بوده‌اند و نیازی به گزارش ندارد.

 

در این میان، قالیباف برای خالی نبودن عریضه می‎‌تواند مثل یک گالری‌دار ماهر از عتیقه‌های مجلس یازدهم حرف بزند و بخاطر ریاست بر آن‌ها برخود ببالد.

 

روز سه‌شنبه «علی خضریان» نماینده تهران (آقای آنی تایم وآنی وِر) در دفاع از شاهکار مجلس برای طرح راهبردی لغو تحریم گفت ممکن است این طرح به مردم آسیب بزند اما مردم باید آن را بپذیرند.

 

پدیده دیگر این هفته «احمد نادری» نماینده تهران بود که  طالبان را یکی از جنبش های اصیل منطقه دانست گویا درباره گروهی مثل حماس وحزب الله سخن می‌گوید و هرگز اتفاقاتی چون قتل عام مردم بیگناه افغانستان و شهادت خبرنگار ایرنا در عالم واقع اتفاق نیافتاده است.

 

با وجود چنین مجلسی امید بسیاری به شورای نگهبان دوخته شده تا همچون دولتی‌ها که از غل و زنجیر زندانِ مربوط به طرح لغو تحریم‌ها گریختند، شورای نگهبان به داد مردم رسیده و آن‌ها را مقابل مجلسِ انقلابی محافظت کند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات