تاریخ انتشار : یکشنبه 21 دی 1399 - 14:33
کد خبر : 4640

دوز بالای بی اعتمادی به آمریکا

دوز بالای بی اعتمادی به آمریکا

دو روز پس از سخنرانی رهبر انقلاب و بیان ممنوعیت واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی کرونا، اینک دکتر «سعید نمکی» وزیر بهداشت می‌گوید دلیل این ممنوعیت بی اعتمادی مطلق به آمریکایی‎‌ها است.    وزیر بهداشت با اشاره به شناسایی ۴ مورد ابتلا به کرونای انگلیسی در کشور و همکاری ایران و کوبا برای تولید واکسن

دو روز پس از سخنرانی رهبر انقلاب و بیان ممنوعیت واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی کرونا، اینک دکتر «سعید نمکی» وزیر بهداشت می‌گوید دلیل این ممنوعیت بی اعتمادی مطلق به آمریکایی‎‌ها است.

 

 وزیر بهداشت با اشاره به شناسایی ۴ مورد ابتلا به کرونای انگلیسی در کشور و همکاری ایران و کوبا برای تولید واکسن اظهار داشت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دلسوزانه بیان شده و دریافت‌های علمی جهانی نیز عوارض واکسن های آمریکایی و انگلیسی را مورد تایید قرار داده است.

 

وی با اشاره به ۵۲ هزار استخدام جدید در وزارت بهداشت از جمله ۲۰ هزار پرستار افزود: کشورهایی که در ابتدای شیوع کرونا و حتی در روزهای عادی از ورود دارو برای بیماران ما مانع تراشی می‌کردند، باید برای خرید واکسن از این کشورها نیز با شک و شبهه به آن نگریست.

 

در ادامه، ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس بیانیه ای صادر کردند که در آن از دولت خواسته شده تا جلوی واردات واکسن کرونا از انگلیس، آمریکا و همچنین فرانسه را بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات