تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 20:58
کد خبر : 4003

روز فلزی بورس

روز فلزی بورس

امروز بازار سرمایه اگرچه شاهد افت بود، اما در ساعات پایانی معاملات، بازار بازگشت و برخی نمادها مثبت شدند.   وضعیت معاملاتی امروز بسیار بهتر از روز گذشته بود و نشان داد که می‌توان نگاه مثبتی به تحولات هفته آینده داشت؛ به ویژه که امروز برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی تکذیب شدند و

امروز بازار سرمایه اگرچه شاهد افت بود، اما در ساعات پایانی معاملات، بازار بازگشت و برخی نمادها مثبت شدند.

 

وضعیت معاملاتی امروز بسیار بهتر از روز گذشته بود و نشان داد که می‌توان نگاه مثبتی به تحولات هفته آینده داشت؛ به ویژه که امروز برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی تکذیب شدند و در عین حال سیگنال‌های مثبتی درباره وضعیت کلی اقتصادی کشور به گوش رسید.

 

به گزارش ایران مامن، امروز را باید روز خوب گروه «استخراج کانه‌های فلزی» دانست. زیرا که در این روز نمادهای همچون «کگل»، «کچاد»، «کبافق»، «کگهر»، «کنور» و «کمنگنز» همگی ۵درصد افزایش قیمت پیدا کردند و رنگ این گروه کاملاً سبز شد.

 

برخی نمادهای مهم گروه «فلزات اساسی» نیز رشد قیمتی پیدا کردند. در مقابل وضعیت گروه نمادهای بانکی چندان مساعد نبود.

 

در روزی که «حسن قالیباف اصل» رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به سهامداران توصیه کرد که پیش از ورود به بازار سرمایه، دانش خود را افزایش دهند و از شرکت‌های مجاز، مشاوره دریافت کنند، بهای سکه و دلار در بازارهای موازی کاهش یافت.

 

در روز جاری، سهامداران حقوقی و بازارگردانان همچنان دست به خریدهای گسترده‌ای برای حفظ ارزش بازار زدند و در نتیجه همین خریدها بود که بسیاری از نمادها از صف فروش سنگین خود خارج شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات