تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 - 22:12
کد خبر : 4976

اعظم حمیدپور

از سیلی جمهوری تا چک بی.آر.تی

از سیلی جمهوری تا چک بی.آر.تی

«علی‌اصغر عنابستانی» نماینده ضددولتی سبزوار هر چند نواختن سیلی به گوش سرباز راهنمایی رانندگی را با وجود شاهدِ حاضر در فیلم تکذیب کرده اما ۲۴ساعت بعد از ورود دردسرسازش به خط ویژه، تقریبا همه علیه او موضع‌گیری کرده‌اند. به گزارش ایران مامن، علاوه بر فرمانده پلیس و رئیس مجلس و بقیه که گفته‌اند به حساب

«علی‌اصغر عنابستانی» نماینده ضددولتی سبزوار هر چند نواختن سیلی به گوش سرباز راهنمایی رانندگی را با وجود شاهدِ حاضر در فیلم تکذیب کرده اما ۲۴ساعت بعد از ورود دردسرسازش به خط ویژه، تقریبا همه علیه او موضع‌گیری کرده‌اند.

به گزارش ایران مامن، علاوه بر فرمانده پلیس و رئیس مجلس و بقیه که گفته‌اند به حساب عنابستانی خواهند رسید، رقبا هم فرصت را غنیمت دانسته‌اند.

«پروانه سلحشوری» نماینده سابق گفته این سیلی بر صورت نظارت استصوابی بود که امثال عنابستانی را تایید کرده است. البته دست‌درازی و زبان‌درازی نمایندگان بیجار و سراوان در دوره دهم که با سلحشوری در لیست امید قرار داشتند می‌گوید مساله شخصیتی و اخلاقی است نه جناحی.

 

با این حال نمی‌شود منکر شد که شمار قابل‌توجهی از نمایندگان فعلی سنخیتی با مفهوم «وکیل» مردم ندارند؛ روزگاری امثال «حسین بهرامی» در مجلس (دوره پنجم شورای ملی) بر گوش سیاستمردانی مثل «سیدحسن مدرس» سیلی می‌زدند که به «سیلی جمهوری» معروف می‌شد و حالا نماینده برای جای پارک و ورود به خط ویژه با سرباز درگیر می‌شود.

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات