تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 18:02
کد خبر : 5266

پایان علی انصاریان

پایان علی انصاریان

بازیکن اسبق سرخآبی‌ها که از اوایل بهمن‌ماه بر اثر کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود امروز چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه در ۴۳ سالگی درگذشت؛ یعنی یک هفته بعد از مرگ «مهرداد میناوند» بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس .   انصاریان با تیم فجرسپاسی به فوتبال معرفی شد و خیلی زود (سال۷۷) به پرسپولیس

بازیکن اسبق سرخآبی‌ها که از اوایل بهمن‌ماه بر اثر کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود امروز چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه در ۴۳ سالگی درگذشت؛ یعنی یک هفته بعد از مرگ «مهرداد میناوند» بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس .

 

انصاریان با تیم فجرسپاسی به فوتبال معرفی شد و خیلی زود (سال۷۷) به پرسپولیس پیوست. با درخشش در دفاع قرمزها او به تیم ملی هم رسید.

انصاریان پس از پنج سال حضور در پرسپولیس به سایپا پیوست اما مدت حضور او در این تیم چندان طولانی نبود. سال ۸۳ به پرسپولیس بازگشت؛ یعنی سالی که در بازی دوستانه با بایرن مونیخ گل زد.

 

وی سپس در پی اختلاف با مدیران وقت پرسپولیس به استقلال پیوست اما حضورش در این تیم خیلی کوتاه بود. آخرین تیمی که انصاریان پیراهنش را پوشید شاهین بوشهر بود. او با ۶ بازی ملی در سن ۳۴ سالگی از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کرد.

 

به گزارش ایران مامن، انصاریانِ غالبا خندان، پیش از خداحافظی به بازیگری و اجرا روی آورد و در چندین فیلم و سریال حضور یافت؛ از جمله کیمیا، حکم تیر و کلوپ همسران

 

انصاریان در سی‌ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر، فیلم «رومانتیسم عماد و طوبا» را روی پرده داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات