تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اسفند 1399 - 11:33
کد خبر : 6315

خسارات نخود سیاه دیجیتال

خسارات نخود سیاه دیجیتال

چند روز پیش بود که پخش تیزر کار جدید «ساسی مانکن» بحث‌های زیادی را درباره لزوم نظارت خانواده‌ها بر حضور کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و کنترل اینترنت‌گردی آن‌ها به دنبال داشت.   با وجود این، هنوز والدینِ گرفتار به تلفن‌های همراهشان به چشم نخود سیاهی برای سرگرم کردن بچه‌ها نگاه می‌کنند مخصوصا در

چند روز پیش بود که پخش تیزر کار جدید «ساسی مانکن» بحث‌های زیادی را درباره لزوم نظارت خانواده‌ها بر حضور کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و کنترل اینترنت‌گردی آن‌ها به دنبال داشت.

 

با وجود این، هنوز والدینِ گرفتار به تلفن‌های همراهشان به چشم نخود سیاهی برای سرگرم کردن بچه‌ها نگاه می‌کنند مخصوصا در این شرایط که گرانی مفرط انواع تبلت و ادامه آموزش آنلاین طی روزهای کرونایی باعث استفاده مشترک بعضی خانواده‌ها از گوشی‌های هوشمند شده است.

صرف‌نظر از آسیب‌های روانی و حتی جسمانی استفاده طولانی مدت کودکان از ابزارهای دیجیتال و در صورت کنترل روی پروکسی و فیلترشکن‌ها، باز هم نمی‌توان از خسارت‌های نخود سیاه دیجیتال ایمن بود.

 

به گزارش روزنامه خراسان، خانواده‌ای مشهدی بعد از این که متوجه کسر مبلغ ۵۹میلیون تومان از حسابشان می‌شوند به سراغ پلیس فتا می‌روند، متوجه می‌شوند این ارقام از گوشی مادر خانواده جابجا شده است.

 

در ادامه، سرنخ ماجرا به پسر ۱۱ساله خانواده می‌رسد که برای ارتقای بازی مورد علاقه‌اش حدود ۶۰میلیون تومان پرداخت آنلاین داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات