تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردین 1400 - 19:10
کد خبر : 6693

از واکسیناسیون پاکبان‌های شیرازی تا اقدام سپاه برای پاکسازی فضای مجازی

از واکسیناسیون پاکبان‌های شیرازی تا اقدام سپاه برای پاکسازی فضای مجازی

*در حالی‌که ۲ روز پیش شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال مدعی واکسیناسیون نیمی از انگلیسی‌ها شد، خبرگزاری فارس دیروز خبر آغاز واکسیناسیون در شیراز و واکسینه شدن ۵۰۰ پاکبان این شهر را منتشر کرد.   *با وجود اعلام برخورد با کسانی که با آهنگ جدید ساسی مانکن دابسمش پخش می‌کنند، پیج ۵میلیونی او دابسمش طرفدارانش را استوری

*در حالی‌که ۲ روز پیش شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال مدعی واکسیناسیون نیمی از انگلیسی‌ها شد، خبرگزاری فارس دیروز خبر آغاز واکسیناسیون در شیراز و واکسینه شدن ۵۰۰ پاکبان این شهر را منتشر کرد.

 

*با وجود اعلام برخورد با کسانی که با آهنگ جدید ساسی مانکن دابسمش پخش می‌کنند، پیج ۵میلیونی او دابسمش طرفدارانش را استوری می‌کند.

 

*به گزارش ایران مامن، به تازگی، برخی کاربران سایبری، هشتگی با عنوان ما منتظر انتخاباتیم را طراحی و به گردش درآورده‌اند که به نظر می‌رسد در واکنش به هشتگ نه به جمهوری اسلامی باشد؛ هشتگی که در ماه‌های اخیر در فضای مجازی داغ شده‌است.

 

*اکران نوروزی سینماها ناامید کننده بوده و طی ۵ روز اخیر سینماها کمتر از ۷ هزار مخاطب داشته‌اند و این یعنی سینما هنوز از خواب زمستانی بیدار نشده است.

 

*سخنان اخیر رهبر انقلاب مبنی بر اینکه ایران هجدهمین اقتصاد برتر جهان است و همچنین صحبت‌های روز گذشته فرمانده سپاه درباره اقدامات آتی این نهاد برای پاکسازی فضای مجازی نیز از سوژه‌های پرواکنش بین کاربران بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات