تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردین 1400 - 15:09
کد خبر : 6918

سایه سنگین «مشارکت حداقلی»

سایه سنگین «مشارکت حداقلی»

در فاصله مانده به انتخابات، خطر کمترین مشارکت در تاریخ جمهوری اسلامی جدی‌تر به چشم می‌آید.   در همین باره، «محمود واعظی» رئیس رفتر «حسن روحانی» گفته عده‌ای راضی‌اند، ۳۰درصد مردم پای صندوق رای بیاییند و این علامت بسیار غلطی است.   به گزارش ایران مامن، این فضا باعث شده برخی از احتمال تایید صلاحیت

در فاصله مانده به انتخابات، خطر کمترین مشارکت در تاریخ جمهوری اسلامی جدی‌تر به چشم می‌آید.

 

در همین باره، «محمود واعظی» رئیس رفتر «حسن روحانی» گفته عده‌ای راضی‌اند، ۳۰درصد مردم پای صندوق رای بیاییند و این علامت بسیار غلطی است.

 

به گزارش ایران مامن، این فضا باعث شده برخی از احتمال تایید صلاحیت معدودی چهره‌های مطرح اما مساله‌دار از نگاه شورای نگهبان سخن بگویند؛ چنانکه نماینده تبریز از تایید صلاحیت «محمود احمدی نژاد» سخن گفته و «محمد عطریانفر» عضو حزب کارگزاران مدعی شده رهبری نظر مثبت به «سیدمحمد خاتمی» دارد.

 

محمدرضا باهنر

محمدرضا باهنر

 

«محمدرضا باهنر» چهره شاخص اصولگرایان سنتی در مصاحبه‌ای اظهار داشته برخلاف نظر اصولگرایان و اصلاح‌طلبان تندرو، مساله مشارکت برای نظام مهم است چنانکه مشارکت برای رهبری «اهم» و انتخاب صالح «مهم» است.

 

در همین باره «ناصر غضنفری» خبرنگار ایرنا به نقل از «یکی از اصلاح‌طلبان نام آشنا» توئیت کرده عجله نکنید، بلدیم چطور موج انتخاباتی درست کنیم و مردم را پای صندوق رای بیاوریم منتها به نقل از «علی اکبر ناطق نوری» در یک «جمع خصوصی» نوشته تا قانون اساسی اصلاح نشود چیزی درست نمی‌شود!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات