تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردین 1400 - 12:14
کد خبر : 7067

از بهترین مدیریت کرونا در جهان تا تاثر از شهادت ۲ محیط‌بان

از بهترین مدیریت کرونا در جهان تا تاثر از شهادت ۲ محیط‌بان

*امام جمعه مشهد گفته ایران بهترین مدیریت درباره کرونا را در کل کره زمین انجام داده است. با این حال و به دنبال قرمز شدن وضعیت شهرها و بالارفتن تعداد مبتلایان کرونا، بار دیگر مطالبه واکسن در میان کاربران توئیتر و اینستاگرام داغ شد.   *بعد از هشتگ #بروگمشو که در اعتراض به سفیر ایران

*امام جمعه مشهد گفته ایران بهترین مدیریت درباره کرونا را در کل کره زمین انجام داده است. با این حال و به دنبال قرمز شدن وضعیت شهرها و بالارفتن تعداد مبتلایان کرونا، بار دیگر مطالبه واکسن در میان کاربران توئیتر و اینستاگرام داغ شد.

 

*بعد از هشتگ #بروگمشو که در اعتراض به سفیر ایران در وین در توئیتر فارسی پرتیراژ شده بود، هشتگ #شما_نزن در واکنش به توئیت «کیانوش جهانپور» سخنگوی سازمان غذا و دارو ترند شد. جهانپور در پاسخ به کاربری که درباره واکسن ایرانی شبهاتی داشت نوشت؛ شما نزن، اجباری نیست.

 

*با وجود تداوم اعتراضات به سند همکاری ایران و چین، «مهدی صفری» سفیر پیشین ایران در پکن مدعی شد که این سند موتور اقتصاد ایران را روشن می کند.

 

*پس از اعلام سازمان نظام پزشکی درباره احتمال خودکشی «آزاده نامداری» رییس پلیس آگاهی گفت هیچ اثری از درگیری و یادداشتی از خودکشی  در منزل وی پیدا نشده است.

*با وجود اعلام فیلترینگ کلاب هاوس از سوی رئیس بانک مرکزی، رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات این ادعا را نادرست خواند.

 

 

*شهادت دو محیط بان زنجانی در روزهای گذشته با واکنش و همدردی کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

 

*به گزارش ایران مامن، با گذشت چند روز از اظهارات «علی مطهری» درباره حجاب و تحریک شدن مردم، همچنان واکنش‌های طنز و جدی در توئیتر و اینستاگرام ادامه دارد.

 

*یک کاربر اینستاگرام نوشت: در حالی که «نون خ» پربیننده‌ترین سریال نوروزی شد، نمایندگان مجلس از سازندگان «گاندو۲» تقدیر کردند.

 

*در پی انتشار حکم اعدام «حمید صفت» خواننده رپ، کاربران اینستاگرام با پخش کلیپ‌هایی به این تصمیم واکنش نشان دادند. «احلام» و «رضا صادقی» دو خواننده ای بودند که خواستار لغو این حکم شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات