تاریخ انتشار : شنبه 11 اردیبهشت 1400 - 22:57
کد خبر : 7602

انتقاد مجلس از دولت بخاطر اهمال در بورس

انتقاد مجلس از دولت بخاطر اهمال در بورس

شاخص کل بازار سرمایه امروز یازدهم اردیبهشت با افت ۱.۱۲درصدی به زیر کف حمایتی غلتید و رقم یک میلیون و ۱۹۴هزار واحدی به ثبت رسید.   همزمان با نزدیک شدن نرخ دلار به آستانه کانال ۲۲ هزار تومانی و در پایان معاملات امروز، ارزش صف‌های خرید نسبت به پایان روز چهارشنبه ۴۸ درصد کاهش یافت و

شاخص کل بازار سرمایه امروز یازدهم اردیبهشت با افت ۱.۱۲درصدی به زیر کف حمایتی غلتید و رقم یک میلیون و ۱۹۴هزار واحدی به ثبت رسید.

 

همزمان با نزدیک شدن نرخ دلار به آستانه کانال ۲۲ هزار تومانی و در پایان معاملات امروز، ارزش صف‌های خرید نسبت به پایان روز چهارشنبه ۴۸ درصد کاهش یافت و در رقم ۵۰ میلیارد تومان ایستاد. ارزش صف‌های فروش نیز ۸ درصد کاهش یافت و ۴ هزار و ۹۶ میلیارد تومان شد.

 

 

امروز «فولاد»، «فملی» و «فارس» نمادهای بزرگ بازار بودند که بیشترین تاثیر را در افت شاخص کل داشتند.

 

به گزارش ایران مامن، در حالی که پیش از تعطیلات کرونایی بهارستان، رئیس مجلس وعده داده بود که سران سه قوه برای تصمیماتی اساسی جهت رونق بورس جلسه‌ای برگزار خواهند کرد، این جلسه به تعویق افتاده و رئیس کمیسیون اقتصادی انگشت اتهام اهمال را به سمت دولت گرفته و می‌گوید: ما به شدت از دولت گلایه‌مندیم چرا که بحث بازار سرمایه مهمترین موضوع اقتصادی کشور است و دولت با اولویت چندم با آن برخورد می‌کند.

 

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس هم خطاب به دولت اظهار داشته است: ۴۶ میلیون نفر از مردم بعد از دعوت شما به ‎بورس، تا ۴۰ درصد از سرمایه شان را از دست داده اند.اگر قرار است حمایتی از بازار سرمایه شود آن را مثل مسائل دیگرتان، معطل ‎برجام نکنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات